Яка найефективніша реклама на сьогоднішній день?

2021-12-28

382

самая эффективная реклама на сегодняшний день
Як виглядає ефективна реклама, що продає? Вона має бути незвичайною? Творчої? Провокаційної? Насправді, кожна характеристика має право на існування, тому що ніколи не можна точно сказати, який варіант спрацює, а який ні. Незвичайність даного феномену простежується із ситуацій, коли рекламні матеріали, на які боляче дивитися, перевершують найкрасивіші та перфекціоністські роботи. Все це змушує замислитися, а яка ж реклама тоді буде ефективною у сучасних реаліях, коли споживач, здається, вже нічого не дивується. Ми обговоримо ці аспекти у цьому матеріалі.

Яка реклама спрацює на клієнті?

Насамперед дуже важливо підкреслити одну просту істину - ніхто й ніколи з точністю не скаже, яка реклама спрацює. Йдеться про вид, оформлення, спосіб і, зрозуміло, посилання. Можна звичайно провести ретельний маркетинговий аналіз конкурентів і ринку, користуватися різноманітними психологічними тригерами довіри. Можна спробувати провести тест на невеликій групі ентузіастів, проте навіть такі великі кроки не зможуть дати гарантії успішної рекламної кампанії. Ось чому якщо вам чи ви собі стверджуєте, що все, що ви бачите перед собою, є найкращою з існуючих рекламою, то краще зупинитися і не загадувати вперед. Дізнатися, хороша реклама або погана можна тільки за підсумком, при цьому цей результат входить не в короткий проміжок дистанції, а в тривалий. Можна сказати, що це один із важливих маркетингових законів. Також варто зазначити, що важливою є мета реклами, адже насправді дуже легко сконцентрувати увагу на зовсім непотрібних речах. Така помилка часто допускається будь-якими маркетологами і в будь-яких колах. Допустимо, ви збираєтеся створити лендинг із завданням збору передплатної бази. Тут уже є два варіанти розвитку подій:
  1. Створити сайт із максимально детальною інформацією;
  2. Створити сайт у мінімалістичному стилі, де головним є клікабельний заголовок та форма охоплення.
Сказати, що з цього краще неможливо, тому що цього ніхто не може передбачити. Але в наших силах пояснити, що другий варіант надасть конверсію в аудиторію вище, тому що при розумно продуманому заголовку люди клюнуть, зацікавлять "а що там далі". Такий метод широко поширений як і маркетингу, і у журналістиці. Однак є невеликий нюанс, заявок буде більше, але в результаті покупок менше. І нехай ресурс виконав побажання залучення нової аудиторії, процес стався все одно не зовсім якісно, як це могло бути в першому варіанті. А річ у тому, що лендинг із мінімумом інформації приваблює всіх підряд. Тобто, при розширеному сайті заявок буде менше, але люди, які приходять, вже усвідомлені, що в результаті дасть вищі результати торгівлі.

Що входить у ефективну рекламу?

Після того, як ми з'ясували, що зрозуміти працює реклама, чи ні можна тільки в процесі її розкручування, можна сміливо йти далі до зростання капіталу. Для того, щоб залучити потік нових клієнтів, необхідно враховувати два важливі критерії: аватар клієнта та аналіз цільової аудиторії.
  1. Канал та метод реклами
Почати варто з вибором місця розміщення та визначенням простору - онлайн або офлайн. Далі слід подумати про тип каналу та спосіб, який буде використовуватися. Якщо вибір упав на онлайн, то каналом стануть соціальні мережі, портали та форуми, контекстна реклама та інше. Якщо вибрати соцмережі, то способом буде таргетована реклама через пости, рекламні пости у спільнотах та конкурси за репости у власній групі. Якщо йдеться про офлайн, то замість каналу може бути реклама в газетах, промоутер, зовнішня реклама та інше. Якщо вибір упав на промоутера, то тут також потрібно зробити вибір, він буде кричати в рупор, роздавати листівки або проводити соцопитування. Дієвим рішенням буде робота за схемою Buy-Choose-Think. Це грубе поділ каналів для новачків, але ефективне спочатку. Починайте зі способів та каналів, де аудиторія хоче купити тут і вже. Далі трансформуйтеся на канали, де споживач думає, що і де купувати. Фінальною рисою стане канал, де клієнт думатиме треба воно йому чи ні.
  1. Структурність
Ми підібралися до головної мети цієї статті. Як зробити найефективнішу рекламу та які для цього потрібні способи, щоб обов'язково була цільова дія? Насправді фундаментом та основою будь-якої ефективної реклами буде її структура. Можна знайти багато різних формул, відповідно до яких вибудовується будь-який піар бренду з головною метою залучити клієнтів. Але якщо відкинути зайве, то можна використати головну формулу:
  • Привернути увагу викликати інтерес достукатися до бажання спонукати до дії.
Така структура ефективно працює вже котрий рік, при цьому її активно використовують у різних аспектах: у текстах, у продажах, у презентаціях.
  1. Посилання
Дуже важливо правильно сформулювати та подати посил, тому що на практиці багато компаній у цьому моменті лажають. Справа в тому, що вони використовують іміджевий тип реклами, той час як потрібно продає. Іміджева повністю виправдовує свою назву, тому що націлена на створення та підтримання іміджу насамперед, а потім уже думає за продажі. Продаюча реклама має мету - продавати. Розрізняти їх просто: іміджева має назву бренду, контакти та слоган. Продає має легку структуру, але масивний текст, де використовуються різні психологічні зачіпки, заголовки, що кричать, і т.д.
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]