Яка найефективніша реклама на сьогоднішній день?
2021-12-28
394
Як виглядає ефективна реклама, що продає? Вона має бути незвичайною? Творчої? Провокаційної? Насправді, кожна характеристика має право на існування, тому що ніколи не можна точно сказати, який варіант спрацює, а який ні. Незвичайність даного феномену простежується із ситуацій, коли рекламні матеріали, на які боляче дивитися, перевершують найкрасивіші та перфекціоністські роботи. Все це змушує замислитися, а яка ж реклама тоді буде ефективною у сучасних реаліях, коли споживач, здається, вже нічого не дивується. Ми обговоримо ці аспекти у цьому матеріалі.
Яка реклама спрацює на клієнті?
Насамперед дуже важливо підкреслити одну просту істину - ніхто й ніколи з точністю не скаже, яка реклама спрацює. Йдеться про вид, оформлення, спосіб і, зрозуміло, посилання. Можна звичайно провести ретельний маркетинговий аналіз конкурентів і ринку, користуватися різноманітними психологічними тригерами довіри. Можна спробувати провести тест на невеликій групі ентузіастів, проте навіть такі великі кроки не зможуть дати гарантії успішної рекламної кампанії. Ось чому якщо вам чи ви собі стверджуєте, що все, що ви бачите перед собою, є найкращою з існуючих рекламою, то краще зупинитися і не загадувати вперед. Дізнатися, хороша реклама або погана можна тільки за підсумком, при цьому цей результат входить не в короткий проміжок дистанції, а в тривалий. Можна сказати, що це один із важливих маркетингових законів. Також варто зазначити, що важливою є мета реклами, адже насправді дуже легко сконцентрувати увагу на зовсім непотрібних речах. Така помилка часто допускається будь-якими маркетологами і в будь-яких колах. Допустимо, ви збираєтеся створити лендинг із завданням збору передплатної бази. Тут уже є два варіанти розвитку подій:- Створити сайт із максимально детальною інформацією;
- Створити сайт у мінімалістичному стилі, де головним є клікабельний заголовок та форма охоплення.
Що входить у ефективну рекламу?
Після того, як ми з'ясували, що зрозуміти працює реклама, чи ні можна тільки в процесі її розкручування, можна сміливо йти далі до зростання капіталу. Для того, щоб залучити потік нових клієнтів, необхідно враховувати два важливі критерії: аватар клієнта та аналіз цільової аудиторії.- Канал та метод реклами
- Структурність
- Привернути увагу викликати інтерес достукатися до бажання спонукати до дії.
- Посилання
Наші контакти
Адреса:
ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів
Телефон:
(067) 781-73-91Пошта:
[email protected]