Як залежить вартість реклами в Інстаграмі від кількості послідовників?

2021-12-19

301

Мабуть, неможливо уявити інстаграмну сторінку блогера без рекламних інтеграцій, як великих брендів, так і стартапів-початківців. Ціна одного такого рекламного поста може коливатися від кількох сотень і до кількох мільйонів доларів. Така прірва між стартовою та кінцевою ціною змушує інфлюєнсоров замислитися, а як справедливо розрахувати вартість власних послуг? У цій статті ми підкажемо, скільки можна брати за рекламні інтеграції в Інстаграм і від яких факторів варто відштовхуватися.

За які послуги в Інстаграмі можна брати гроші?

Маркетингові стратегії все більше розкручуються, під час чого 8 з 10 користувачів приймаючи рішення завжди враховуватимуть думку популярного блогера. Такі лідери думок є посередниками між створенням тісного контакту з публікою та корпораціями, наводячи великі потоки продажів та окупності інтернет-трафіку. При розумному використанні таких ринкових тенденцій разом із активними передплатниками в Інстаграм, можна непогано заробити способом реклами брендів та його товарів. Тут варто виділити існуючі варіанти заробітку:
  • Партнерський маркетинг
  • Спонсорські публікації

Заробити в Інстаграм через спонсорські сторіс та пости

Спонсорські сторис і публікації є найпоширенішим і звичайним способом заробити. Розміщуючи рекламу у популярних блогерів, завжди можна побачити добрі кейси, тому багато брендів пропонують інфлюєнсерам співпрацю. Втім, потрібні блогери і з мінімальною кількістю передплатників до 50к аудиторії. В даному випадку, головним завданням інфлюєнсера є створення та розміщення на сторінці свого акаунта якісного рекламного поста. При цьому немає обмежень у форматах, тобто спонсорський пост може бути звичайною фотографією з продуктом та позначки бренду до оглядового відео. Співробітництво відбувається на встановлених обома сторонами певних домовленостей щодо реклами та її розміщення. Найчастіше вартість постінгу реклами в Інстограм блогер може вибирати на власний розсуд, обов'язково враховуючи деякі параметри:
  • Кількість передплатників
  • Активність та залученість аудиторії
  • Затребуваність
Також у більшості випадків на ціну впливає пара непередбачуваних факторів – уміння продавати товар своїм передплатникам та особисті побажання інфлюєнсера. Щоб визначитися з вартістю рекламного поста, потрібно обов'язково врахувати формат рекламної компанії, масштабність блогера, запропонований бюджет бренду та особливості товару, що рекламується. Найчастіше, якщо рекламувати продукт складно і витратно за часом, то вартість послуги рекламування буде підвищуватися.

Заробити в Інстаграм через партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг – це стратегія заробітку встановленої комісії з продажу товарів партнера та охоплення нових споживачів. У такому разі головною метою блогера є створення оглядів, де будуть розглянуті всі переваги продукту, а в описі обов'язковим є наявність реферальних посилань або промокодів для покупки. Якщо передплатники оцінять рекомендацію блогера, то перейдуть на сайт партнера та куплять товар. З цієї покупки інфлюєнсер отримує встановлене значення комісії. Партнерський маркетинг у порівнянні зі спонсорською рекламою більш гнучкий. Інфлюенсер сам вирішує, який формат публікації підібрати, як і що розповісти. Але в такому разі заробіток повноцінно залежить від інфлюєнсера. При роботі з даною схемою важливо правильно підбирати рекламовану продукцію, щоб ваша цільова аудиторія залишалася достатньою.

Заробіток через оцінку аудиторії

Коли компанія платить блогеру за рекламу, вона купує лайки, перегляди і переходи аудиторії. Тому дуже важливо вести чесну політику угоди з брендом, розповідаючи про те, який відгук ви можете запропонувати. Перед встановленням ціни важливо точно оцінити якість передплатників. Благо, є спеціальні сервіси, які допомагають:
  • З'ясувати демографію аудиторії
  • Провести порівняння інтересів передплатників та рекламованого бренду
  • Вивчити статистику зростання кількості передплатників
  • Виявити кількість залучення публіки
  • Перевірити кількість роботів
Бренди та компанії вимагають не кількість, а якість, тому що ніхто не платитиме за ботів та мертві сторінки. Тому рекомендуємо перевіряти перед угодами свій обліковий запис, і вчасно позбавлятися ботів. Не приховуйте накручену активність, оскільки рекламодавці можуть дізнатися справжню статистику самостійно.

Як вирішити скільки брати за рекламу в Інстаграмі?

Ціна рекламних постів обчислюється за допомогою аналізу певних факторів: формату посту, якості та кількості передплатників, бюджету компанії та запиту блогера. Немає певної формули розрахунку ціни, тому можна вивчити деякі різні методи визначення вартості рекламного поста в Інстаграмі.
  1. Оплата за годинником. Є ідеальним варіантом для блогерів-початківців, які ще не встигли набити аудиторію, але вже відрізняються створенням якісного контенту.
  2. Розрахунок ціни по залученості. Компанії намагаються витягнути з співпраці перегляди, коментарі, лайки та нових покупців. Тому розумно брати плату за фактичну залученість передплатників під посадами. Цей варіант підходить тим блогерам, які не хочуть моніторити кожну хвилину, витрачену на рекламу і які впевнені у своїх передплатниках.
  3. Розрахунок за допомогою калькулятора. Щоб розрахувати спонсорський пост, можна скористатися спеціальними онлайн-калькуляторами. Це не просто зручно, а й економно за витратою часу. Однак тут уже доводиться покластися на узагальнену формулу, створену професіоналами.
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]