Ребрендинг простими словами: що це

2022-02-01

220

ребрендинг простыми словами
Активні користувачі мережі так чи інакше стикалися з терміном "ребрендинг". Однак не багато хто до кінця розуміє, що ж це за процес і як він відбувається. У більшості випадків це через гучні та страшні термінології, значення яких ніхто не поспішає відкривати. То що таке цей ребрендинг простими словами? Ребрендингом називають систему спеціальних заходів щодо кардинальної зміни вже укорінився образ продукту або компанії. Робиться це задля встановлення нових образів у свідомості споживачів. Такий процес спрямований на повну зміну внутрішнього змісту та підбір нових орієнтирів. Мається на увазі зміна концепції, позиціонування товару над ринком і спрямованості конкретної цільової аудиторії. Зрозуміло, зміни стосуються також зовнішніх атрибутів, тобто логотипу і фірмового стилю. Якщо говорити дуже просто, то ребрендинг краще пояснити на прикладі компаній. Мобільний оператор "Лайф" провів відносно нещодавно великий ребрендинг, змінивши назву на "Лайфсел", помінявши рекламу, оформлення, колірну гаму. Головною метою таких змін стало бажання збільшити попит від поточних користувачів та залучення нових абонентів. Для цього в хід пішов яскравий життєрадісний стиль. Однак ребрендинг - це не тільки про зовнішні зміни, оскільки необхідна внутрішня робота. У даній компанії відбувалася зміна тарифних планів, додавання різних персональних акцій, поява зручного застосування та спеціальних можливостей для студентів.

Навіщо потрібний ребрендинг: головні цілі

Головною метою ребрендингу є бажання вийти на новий ринок, що забезпечить зміну чи розширення цільової аудиторії. Також дуже важливим є просування обраного нового напрямку, яке не сходиться з конкурентами. Нові потреби ринку та споживачів постійно диктують свої правила, тому ребрендинг потрібен для відповідності, або ж у крайньому випадку для зміни репутації (іміджу) компанії. До завдань ребрендингу обов'язково входять посилення унікальності бренду, що також має збільшити лояльне ставлення клієнтів. При цьому дуже важливо зберегти старих споживачів, нарощуючи нову цільову аудиторію. До обов'язків ребрендингу входить навмисне акцентування уваги на найкращі сторони старого бренду, замилювання негативних моментів.

Коли потрібний ребрендинг?

  • При довгому перебування бренду на ринку, оскільки споживач може знайти найкращий варіант у конкурента.
  • Якщо ринковий напрямок або вік цільової аудиторії змінюється, необхідно переглянути чинну концепцію.
  • Якщо ви задумали змінити ціну у будь-якому напрямку, важливо також змінити концепцію бренду, адже в іншому випадку аудиторія може негативно відреагувати.
  • При виході на новий ринок важливо вирішити питання щодо різниці культур. Тобто важливо переконатися, що компанія, її назва чи концепція не несе образливого напряму тією чи іншою мірою й країні.
  • При об'єднанні брендів важливо створити новий образ, наголосивши на сильних сторонах кожної складової.
  • У випадках, коли компанія або бренд опиняється в центрі скандалу, важливо провести ребрендинг, оскільки це допомагає усунути негативні асоціації.

Які бувають помилки у ребрендингу?

Ніхто не може дати чіткого прогнозу щодо ефективності проведеного ребрендингу. Тому важливо завжди враховувати наявність критичних помилок. Існує перелік основних помилок у ребрендингу, які дуже часто фігурують у різних джерелах:
  • Поверхневе відношення. Якщо немає глибокого аналізу нового напряму, а зміни стосуються лише візуалу, то зі 100% ймовірністю такий підхід спричинить крах.
  • Не завжди спрощення та мінімалізм – це добре. Часто втрачається суть бренду. При зміні назви та збереженні самої продукції, дуже важливо пояснити причину змін та логічно обґрунтувати новий бренд, роблячи посилання на стару назву.
  • Ребрендинг варто обговорювати не лише на рівні маркетингового відділу та керівництва, а й вислухати думку працівників. Так знизиться ймовірність незгоди та втрати працівників.
  • Поганий облік особливостей споживачів – ознака не виконання головного завдання ребрендингу.
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]