Банерна реклама: як працює, можливості і переваги

2021-07-11

471

Без просування в Інтернеті складно уявити собі розвиток сучасного бізнесу. Банерна реклама - один із способів такого просування, який з'явився багато років тому і по праву вважається одним з перших. Це Медійна реклама, яка складається не тільки з банерів на майданчиках партнерів, але і з креативів різного роду. Відмінний спосіб привернути увагу нових користувачів, а також повернути старих клієнтів або запустити новий на ринку продукт. Ми пропонуємо трохи теорії про те, що таке банерна реклама, як вона працює в Україні, наскільки ефективний такий спосіб просування і як скористатися його перевагами.

Основне поняття даного типу реклами та її застосування

Почати варто з того, що це інструмент для залучення користувачів. Його ефективно використовують на різних цільових ресурсах, як пошукові системи, сайти, веб-майданчика. Багато рекламодавців рекомендують цей варіант просування, як один із способів підвищити відвідуваність і відповідно результативність вашого сайту. Рекламний банер являє собою графічне зображення, відео або анімацію, в яких включені гіперпосилання на сайт. Зазвичай це перехід на сторінку, яка рекламується або на головну сторінку веб-ресурсу. За допомогою них можна розповідати користувачам про нові акції, знижки, а також презентувати продукти. Все це дозволяє не тільки підвищити відвідуваність і продаваемость продукції, але і впізнаваність бренду.

Цілі банерної реклами

  • Зростання відвідувачів і відповідно клієнтів, популяризація нових продуктів і послуг - це головне завдання будь-якого рекламного промо, в тому числі і банерів;
  • Ретаргетінг - це повернення користувачів, які заходили на сайт, зацікавилися продуктом, але не зробили цільового дії (покупки, замовлення, реєстрації і т.д.). Сьогодні пошукові системи відстежують кожне руху користувачів, що дозволяє демонструвати саме ті продукти і послуги, які вас зацікавили раніше. Це збільшує ефективність банерної реклами в багато разів;
  • Нагадування про сайт старим клієнтам і стимуляція до нових дій. Щоб повернути клієнта, який здійснив замовлення, необхідно м'яко нагадувати про себе, притягаючи вигідними пропозиціями і додатковими бонусами;
  • Популяризація бренду, як важливий етап виходу на ринок. Люди більше довіряють тому, що вже бачили, чули і знають. Це проста психологія, яка відмінно спрацьовує, тому банери на допомогу.

Види банерів

Банерна реклама має безліч різноманітних форматів, але є два основних види банерів:
  1. Статистичні - це класичний варіант, який готують в форматах JPEG, PNG, WEBP. Вони трохи застаріли і втратили свою популярність і замовників, так як мають істотний мінус: вони не адаптуються під різні типи екранів. На сьогодні, як в Україні, так і за кордоном, дуже важливий адаптивний дизайн, в тому числі банерної реклами. Адже користувачі володіють величезною кількістю різних гаджетів з різними розмірами екранів і розширенням. Плюс - за статистикою все більше людей відвідують сайти і інші веб-ресурси саме з портативних пристроїв, як смартфони або планшети, а не з ПК, як пару років назад. Хоча сказати про те, що цей тип банерів не використовуватимуть не можна, так як він набагато дешевше, ніж динамічні;
  2. Динамічні - це варіант з анімацією, який дуже популярний сьогодні. Основний формат НTML5 дозволяє запросто адаптувати їх до будь-якого екрану. Це дозволяє виграти боротьбу за користувачів смартфонів і планшетів, що займають величезний відсоток серед всіх.
Зверніть увагу, що багато в чому ефективність банерної реклами залежить від обраного розміру. Але не варто відразу тішити себе ілюзіями про те, що максимально великий розмір принесе сто відсотковий успіх, а маленький буде провалом. Якщо ви робите банер під певний сайт, то його розміри обумовлюються і підганяються індивідуально. Якщо ж мова про розміщення в пошукових системах, то є спеціальні правила, яких потрібно дотримуватися. Максимально ефективним вважають розмір - 728х90 пікселів, розміщений в шапці сайту, так як саме ця область відразу потрапляє на очі користувачеві. Але, як уже було сказано, варто використовувати різні формати і розміри, щоб зрозуміти, що спрацює краще в вашому варіанті.
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]