Як зайти до рекламного кабінету Фейсбук з телефону: Ads Manager
2022-04-22
379
Будь-який бізнес вимагає ефективної рекламної кампанії, яку дуже легко і просто можна запустити у великій соціальній мережі, де є велика кількість потенційних клієнтів. Facebook, і з недавніх пір Instagram, знають всі подробиці про користувачів, і знають їхню поведінку в інтернеті. З допомогою цих даних можна побудувати точну цільову рекламу, розраховану певну аудиторію. Щоб керувати цим процесом, компанія створила спеціальний кабінет Facebook Ads Manager.
Що таке Facebook Ads Manager
Facebook Ads Manager – спеціальний кабінет, який Facebook розробив для рекламодавців. Ним можна користуватися як для запуску рекламної кампанії, так і для оцінки її результативності. Рекламодавці також зможуть користуватися розбивкою у звітах Ads Manager, щоб переглядати потрібний метрик як на рівні кампанії, так і окремого оголошення або групи. Ми підготували невелику покрокову інструкцію, яка допоможе швидко розібратися у тонкощах та уникнути проблем.Що може робити спеціаліст в Ads Manager
У кабінеті можна створювати рекламні кампанії, де у процесі налаштування потрібно вказати маркетингову мету, параметри необхідної аудиторії, формат та місце показу реклами. Ads Manager дозволяє розміщувати рекламу на кількох платформах:- Facebook;
- Instagram;
- Сервіс Messenger;
- Партнерський сайт Audience Network.
Де знаходиться Facebook Ads Manager
Щоб знайти інтерфейс рекламного менеджера, можна використати кілька способів.- Якщо у вас є доступ до сторінки через комп'ютер, то відкрийте посилання Facebook Ads або зайдіть туди через меню, увійдіть до свого облікового запису на сайті фейсбук і клацніть по кнопці «створити» праворуч вгорі. Вам відкриється підменю, де потрібно вибрати рекламу. Далі вас перекине Ads Manager з відкритим майстром створення нової реклами. Якщо ви бажаєте керувати існуючою рекламою, натисніть кнопку «закрити» і виберіть список рекламних кампаній та оголошень.
- Якщо вас цікавить, як зайти в рекламний кабінет фейсбук з телефону, то все простіше - скачайте програму Ads Manager на смартфон. Якщо ви володієте бізнес-сторінкою, то в цьому додатку зможете побачити пости, що просуваються або рекламне оголошення. Просування сайтів - це важлива частина рекламної кампанії, яку також можна запускати і через Facebook.
Що потрібно знати перед запуском реклами в Facebook Ads
Щоб запустити рекламу у Фейсбуці, для початку потрібно провести підготовчі дії, тому що вони підготують ґрунт:- Проаналізувати товар чи послуги, які ви плануєте рекламувати та на основі цього створити портрет цільової аудиторії;
- Продумати унікальні торгові пропозиції для певної аудиторії, враховуючи її потреби, інтереси, мислення та проблеми;
- Створити посадкові сторінки та прелендинги – підвищує трафік;
- Підготовка ефективних клікабельних креативів за правилами ФБ.
Як запустити рекламну кампанію на Facebook: від вибору мети до завантаження креативів
Після цього можна запустити рекламну кампанію в Ads Manager, натиснувши кнопку «Створити». Виберіть рівень кампанії – назву, бюджет, рекламну мету та тип закупівель. Вибір мети – потрібно вибрати, чого ви хочете досягти, оскільки вибір правильної мети допомагає отримати високий результат. Цілі можуть бути: відомий бренд, охоплення, трафік, залученість, установка програми, перегляди роликів, генерування лідів, повідомлення, продаж товарів з каталогу, відвідування точок. Вибір бюджету рекламної кампанії – тієї суми, яку ви готові витратити показ реклами користувачам. Це також інструмент контролю ціни, адже при настроюванні бюджету рекламної кампанії система витрачає його автоматично на найкращі результати серед усіх оголошень всередині кампанії. Рівень груп оголошень – створюються при виборі мети, одержують назву та місце, куди буде введено трафік – веб-сайт, business сторінка, програма. Динамічні креативи – потрібно завантажити картинки, заголовки та інші креативи, і система сама створить комбінації, вибираючи кілька елементів під задану аудиторію. Пропозиції – це ті плюшки, які ви пропонуєте користувачам (знижки, акції тощо), щоб залучити на покупку товару. Трафік і бюджет - тут вибір, скільки рекламодавець готовий витратити і встановлення періоду показу реклами. Бюджет може бути денним або на весь термін показу кампанії.Як дати доступ до існуючого рекламного кабінету
Якщо потрібно дати доступ до вашого рекламного кабінету іншому користувачеві, то дати свій пароль та логін – недостатньо. ФБ стежить за ip адресою, тому якщо обліковий запис заходить під новим ір, то це автоматично стає «підозрілою активністю». Рекламний кабінет у разі блокується. Тому, щоб інший користувач міг налаштувати рекламу, потрібно надати окремий доступ.Надаємо доступ через Business Manager
- Перейдіть до Business Manager і натисніть кнопку зі смужками у верхньому кутку з лівого боку. Відкриється меню, де потрібно вибрати «Налаштування компанії».
- Перейдіть до «Користувачі/Люди» та натисніть «Додати». Далі вкажіть пошту користувача, якого потрібно додати, виберіть права та натисніть «Далі».
- Рекомендуємо надавати право співробітника, щоб на наступному етапі вибрати, до яких інструментів буде доступ та натисніть «Запросити».
Наші контакти
Адреса:
ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів
Телефон:
(067) 781-73-91Пошта:
[email protected]