Як додати компанію або магазин на Гугл карти (інструкція)

2022-09-23

20

как добавить магазин на гугл карты

Нещодавня аналітика інтернет-запитів від компанії Google показала, що практично кожен потенційний покупець перед покупкою займається пошуком інформації на сайті онлайн. Для цього активно використовується пошукова система, щоб знайти потрібну компанію або сервіс. При цьому 8 з 10 клієнтів купують у компанії, яку вони знайшли, використовуючи пошукову систему Google.

Слід зазначити, що пошук у такому разі відбувається локально, з урахуванням розташування людини. Щомісяця через Google проходять мільярди місцевих пошукових запитів, і понад 35% усіх мобільних пошуків належать до розташування. Таким чином, щоб отримати постійний потік клієнтів, будь-яка компанія, виробництво та бізнес повинні мати власну позначку на Google карти та підтвердження своєї активності. Але тут виникає логічне питання: як додати магазин на Google карти, і що це дасть за підсумком?

Чому важливо додати свою компанію на гугл карти – порада

Справа в тому, що важливість додавання та налаштування бізнесу на карті Google полягає в топі пошукової видачі в інтернеті. Тобто клієнт, який шукатиме інформацію про компанію, має можливість побачити її в топі першої сторінки пошукової видачі. Загалом існує велика кількість причин, чому сучасному бізнесу варто зайнятися проходженням процесу реєстрації своєї компанії та використання гугл карт:

  • Клієнти можуть легко знайти потрібну компанію, проклавши віртуальний маршрут до вашого офісу через Google карти;
  • Покупець зможе залишити відгук про вашу компанію, і цей відгук можуть побачити інші потенційні клієнти, які показуватимуться поряд з адресою;
  • Ті користувачі мобільних пристроїв, які живуть або знаходяться в радіусі обслуговування компанії, можуть побачити всі компанії, зазначені на Google картах, включаючи ваш бізнес. Так клієнт зможе швидко знайти та вибрати потрібну інформацію чи послугу;
  • Для уточнення актуальності інформації потенційні клієнти переходитимуть на сайт бізнес, оскільки посилання на ресурс буде розміщено поряд із карткою. Компанія зможе отримати замовлення та підвищення загального рейтингу;
  • Компанія може використовувати інформацію про адресу для рекламного оголошення Google AdWords, якщо потрібно налаштувати контекстну рекламу.

Якщо вищезазначені переваги використання здаються недостатніми, мітка компанії Google Maps подарує додаткову вигоду. Необов'язково мати свій сайт, щоб мати можливість додати компанію до Google Maps. При цьому сервіс гугл карт повністю безкоштовний. Якщо ж компанія має кілька магазинів або філій, вона зможе відзначити їх на карті Google Maps як "Мої організації" та вказати сайт. У випадку, коли бізнес не має прив'язки до певної адреси та надає виїзні послуги, зареєструватися в Google My Business також можна.

Важливо пам'ятати!

Перед налаштуванням власного облікового запису в сервісі Google My Business необхідно пам'ятати тонкощі та нюанси використання та роботи ресурсу. Додати організацію необхідно тоді, коли ретельно вивчені всі поради рекомендації. Так, існує два види сторінок Google My Business:

  1. Сторінка бренду – не має прив'язки до адреси, а отже Google карта та видача пошукової системи не стануть її демонструвати. Такі сторінки необхідні для спілкування з аудиторією бренду та постінгу різних новин про компанію. Користувачі також не зможуть залишати коментарі.
  2. Сторінка організації або компанії – такий ресурс компанії має вказану адресу. Адреса додається на Google Maps, через що сторінка відображається у видачі. Користувачі зможуть залишати свої коментарі та огляди на роботу організації.

Вкрай важливо створювати саме сторінку компанії, а не бренду. Після невеликого розбору можна розпочинати налаштування Google My Business. Вони досить прості та зрозумілі, тому не займуть багато часу та ресурсів.

Як налаштувати Google My Business - порада

як додати магазин на гугл карти

Перед налаштуванням облікового запису Google My Business необхідно уточнити, які фактори впливають на пошукову видачу картки.

Релевантність – інформація у профілі має повністю відповідати пошуковому запиту. Так, чим більше даних буде вказано, тим вище шанси, що вони збігатимуться зі словами, які користувачі вбивають у пошукову систему. Потрібно заповнити усі поля.

Відстань – що ближче компанія розташована до користувача, то вище вона зможе опинитися у видачі запиту.

Seo-оптимізація – у цьому випадку слід враховувати не лише картку, а й сайт, який у ній прописується. Так, збираючи семантичне ядро, важливо проаналізувати, за якими ключовими запитами конкуренти компанії відображаються в Local Pack. Рекомендовано використовувати ці ключі.

Популярність – на даний показник може впливати відразу кілька факторів: кількість відгуків, рейтинг компанії, інформація, яка прописана в інтернеті про бізнес (блог, сайт, зовнішні посилання та інше), а також важлива взаємодія з користувачами – відповіді на запитання та відгуки.

Достовірність – завжди слідкуйте за тим, щоб дані в Google My Business та інших сервісах були ідентичними і повністю збігалися. Цей фактор часто враховується під час ранжирування, тому краще заповнити все одразу.

Після розгляду нюансів роботи з карткою, можна розпочати покрокову інструкцію налаштування Google My Business.

Крок перший: Зареєструйте електронну корпоративну пошту на Gmail.com

Для того, щоб мати можливість активно користуватися будь-якими сервісами Google, включаючи Google My Business, необхідно створити обліковий запис на Gmail, тобто зареєструвати електронну пошту.

Цікавий факт: Нещодавно електронна пошта Gmail від Google обігнала за популярністю та кількістю користувачів відомий сервіс Outlook, посівши перше місце.

Google My Business має більше переваг у порівнянні з будь-якими іншими сервісами, що надають послуги створення корпоративних поштових скриньок. Якщо організація бажає створити для свого бізнесу індивідуальну корпоративну пошту, таку послугу надасть пошукова система Google.

Крок другий: реєстрація компанії у сервісі «Мій бізнес». Заповнення даних про компанію

Після проходження реєстрації пошти на Гмейлі, потрібно перейти за посиланням Google My Business і натиснути на кнопку Увійти в систему (Sign in).

У вікні важливо заповнити всі пункти, надавши потрібну інформацію про організацію, і натиснути на кнопку «Продовжити». Не пропускайте пункт «Ви доставляєте товари та послуги клієнтам з геолокації?». Так як цей пункт показує, якщо в організації офіс чи вона надає послуги чи доставку самостійно.

Крок третій: підтвердьте свої повноваження щодо додавання бізнесу та його використання до сервісу Google My Business

Після заповнення необхідної інформації про компанію необхідно підтвердити свої повноваження на таку процедуру та дати згоду на умови обслуговування. Для цього достатньо поставити галочку та натиснути на «Продовжити».

Крок четвертий: підтвердьте адресу, куди Google надішле код для перевірки

За вказаною адресою Гуглом буде надіслано листа з перевірочним кодом. Чекати на нього доведеться протягом 1-2 тижнів. Сам код активний місяць (30 днів) із дня отримання. Щоб отримати такий лист від Google, можна увійти в обліковий запис і натиснути «Пошта» і далі на кнопку «Надіслати листівку».

У разі, якщо компанія не отримала листа, необхідно звернутися до служби підтримки, де бізнесу мають запропонувати пройти підтвердження вручну. Для цього компанію попросять відправити кілька фото, наприклад, самого бізнесу з вулиці, або назва та адреса сайту будівлі, в якій бізнес орендує приміщення.

Проте є одна порада. Допомогти нанести компанію на карти Google можуть банки "ПриватБанк" та "Пумб". Для своїх клієнтів вони пропонують використовувати підключення банку до АРІ. Важлива перевага такого способу – не доведеться чекати на лист від Google. Компанія підтвердить правдивість і коректність даних протягом кількох хвилин замість двох тижнів очікування.

Крок п'ятий: введення додаткової інформації про організацію

Після перерахованих вище процедур необхідно увійти в обліковий запис і детально внести всю інформацію про компанію: телефон, години роботи, фотографії, опис бізнесу. Після чого залишиться тільки чекати листа з перевірочним кодом і ввести його в потрібному рядку. Після підтвердження коду перевірки рекомендується ще раз переконатися в достовірності та коректності введених даних про компанію в Google My Business:

  • Коректне посилання на сайт бізнесу;
  • Коректний робочий годинник;
  • Контактна інформація для потенційного клієнта;
  • Точна правильна адреса організації;
  • Посилання на інформацію про компанію в інтернеті, каталоги, коментарі, огляди.

На цьому процес заповнення картки Google My Business закінчено, а компанія з цього часу відображатиметься на картах Google.

Навіщо бізнесу бути на Google Maps?

як додати магазин на гугл карти

Алгоритми формування пошукової видачі постійно змінюються. На даний момент Google почав більше акцентувати увагу на наступний момент: чи зареєстрований сайт у Google Maps і чи здійснюється розкрутка сайту. Так, виходячи зі нових даних, половина всіх пошукових запитів в Google локальні. Понад 70% користувачів, які здійснили локальний пошук, потім обов'язково відвідали магазин у радіусі до 10 кілометрів. Майже 90% користувачів, які робили запит у пошуковій системі про місцеві магазини з мобільних пристроїв, потім або дзвонили туди, залишали замовлення на сайті, або відвідували їх протягом доби.

Будь-який пошуковий запит Google автоматично є локальним. Найчастіше ресурс видає результати з урахуванням розташування користувача. Якщо ж магазин має точку продажу або фізичних офісів, він повинен бути зареєстрованим на всіляких майданчиках, які працюють з локальними запитами. Так, найближчі локальні компанії не завжди виявляються нагорі пошукової видачі Google. У такому випадку ранжування працює – Google розставляє компанії відповідно до деяких факторів.

Google My Business є безкоштовним ресурсом, який дає можливість компаніям та магазинам створювати профіль у Google My Business та керувати показом інформації про неї у сервісах Google, включаючи також і Google Maps.

Після того, як бізнес реєструється та надає інформацію, дані про нього з'являться в регіональному пошуку Google і локальному пошуку Google Maps. Після чого клієнтам у рази простіше знайти компанію. А користувачі, які потрапляють на сайт за посиланнями через Google Maps, є конверсійними.

Магазин з великою кількістю регіональних представництв також повинен мати позначку Google Maps. Додаються адреси магазинів Google Maps для того, щоб збільшити кількість місцевого органічного трафіку. Для отримання ранжування в Google Maps вище за конкурентів і без додаткових фінансових витрат важливо вміти використовувати деякі хитрощі:

  1. Намагайтеся отримати якнайбільше відгуків від клієнтів
як додати магазин на гугл карти

Багато відгуків, які постійно додаються, допомагає компанії ранжуватися в пошуку Google Maps. Так магазин має більше шансів потрапити до спеціального блоку у пошуку. Не рекомендується використовувати послуги з накрутки відгуків, оскільки модератори Google Maps їх легко розпізнають та видаляють. Просіть відвідувачів ділитися реальними відгуками та враженнями про компанію чи послуги. Найцінніші коментарі для будь-якого магазину – це «місцеві експерти». Google Maps виділяє їх як корисні, через що вони частіше ранжуються вище від інших відгуків.

  1. Додайте весь можливий максимум даних про магазин

Дуже важливим нюансом є максимально заповнений профіль бізнесу. Так, чим більше інформації вказано у картці Google My Business, тим більше ресурс звертає увагу на компанію. Також слід враховувати такі фактори: послідовність із назвами та адресами, щоб усі дані компанії скрізь були ідентичними (на сайті, у картці Google Maps, у соціальних мережах, торгових майданчиках та інше).

  1. Завантажуйте лише якісні фотографії
Google віддає перевагу багато якісних фотографій у картці компанії Google My Business через низку причин:
  • Фотографії показують, що бізнес активний, тому може заслуговувати вищий ранг у пошуковій видачі;
  • Технологія розпізнавання фотографій у Google дуже розвинена – тепер ресурс видає фотографії у місцевій пошуковій видачі;
  • Google слідкує за тим, що люблять споживачі, а вони цінують якісні фотографії.
  1. Не забувайте вносити зміни вчасно

Google вимагає постійного оновлення даних картки, оскільки це свідчить про те, що компанія активна та жива. А значить вона може отримати довіру та ранжування вище. Важливо розуміти, що з усією наданою інформацією у профілі магазину клієнти обов'язково взаємодіють безпосередньо. Тому дані мають бути актуальними.

  1. Регулярні публікації постів про діяльність бізнесу

Як і в соціальних мережах, Google My Business можна публікувати пости. Їх буде видно у профілі компанії Google Maps. Збагнути можна як звичайні пости, так і новини. Крім стандартного тексту та зображення в пост можна додавати назву події.

Чим корисна реєстрація організації в Google?

У першу чергу, реєстрація дає безкоштовний обліковий запис, за допомогою якого можна керувати профілем компанії Google. Акаунт містить усі дані про організацію: фізичну адресу, години роботи, контактний телефон, відгуки, фотографії та інше. Все це відображається в пошуковій видачі в одному із стандартних варіантів:

  1. Картка праворуч від основних результатів;
  2. Google Maps;
  3. Блок місцевої видачі перед органічною видачею – Local Pack.
як додати магазин на гугл карти

Так, обліковий запис Google My Business дає бізнесу важливі переваги:

Інформування – практично всі користувачі шукають у мережі дані про локальні компанії. Сам бізнес може контролювати актуальність та коректність даних про себе – як виглядає магазин, коли закривається, наявність сайту. Це допомагає користувачам швидше знайти потрібний варіант. Рекомендується також додатково інформувати потенційних клієнтів про графік роботи у святкові дні, чи відбувається обслуговування клієнтів з особливими потребами та інше.

Лояльність та довірче ставлення – своєчасне та коректне інформування підвищує шанси того, що клієнт вибере саме вас. Виходячи зі статистичних даних, клієнти найчастіше відвідують компанії, які мають обліковий запис у Google My Business.

Підвищення позицій у видачі – обліковий запис Google My Business є основним фактором впливу на пошукову видачу, оскільки дані картки з'являються над органічними результатами.

zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]