Як організувати акції в інтернет-магазині і отримати від них максимум?

2021-06-04

605

У сучасному світі надлишку інформації і товарів, дуже складно виділитися на тлі інших підприємців. Щоб привернути увагу цільової аудиторії, підвищити продажі і збільшити прибутковість, потрібно постійно працювати над розвитком. Одним із сучасних прийомів є організація акцій в магазинах. При цьому важливо не просто оголосити про акційну пропозицію, але і грамотно все спланувати. Тільки в цьому випадку ви зможете отримати максимальну вигоду, а не залишитися в початковому положенні або взагалі вийти в мінус.  

Правила організації акцій і знижок в магазинах

  1. Вивчіть свою ЦА (цільову аудиторію)
Напевно, кожен розуміє, що ефективною кампанія може бути тільки тоді, коли організатор чітко розуміє потреби своєї аудиторії. Враховуйте приблизний вік, стать, місце проживання та інтереси ЦА. Розібратися у всьому цьому допоможе Google Analytics. Завдяки цій інформації ви зможете підібрати максимально точні меседжі для комунікації з аудиторією. Наприклад, знижки в магазинах одягу для більш зрілої аудиторії будуть більш привабливі, ніж товар в подарунок. Так як зазвичай люди старшого віку точно знають, чого хочуть і непотрібні подарунки їх не приваблюють. Ось молоде покоління навпаки більш зацікавлене в яскравих подарунки, ніж в знижці.
  1. Особливості товару
Інтернет-магазини часто забувають, що акції повинні залежати від типу товару, який ви реалізуєте. Наприклад, якщо мова про техніку, то можна запропонувати невеличкий подарунок до неї (плита + сковорідка, блендер + мірні стаканчики і т.д.). Тоді як з товарами, які покупець замовляє частіше, як побутова хімія або продукти, краще спрацює промокод зі знижкою на наступне замовлення. В Україні дуже популярні сьогодні акції з кешбек, так як для нашої країни це дуже новий досвід, тому варто спробувати і такий варіант продажу товарів.
  1. Шукайте хороший привід для акцій в магазині
Якщо ви постійно попереджаєте про «Знижки», то люди перестають звертати на них увагу, як би знецінюючи дану пропозицію. Ось, коли ціна довго трималася на одному рівні, а потім ви вирішили влаштувати сюрприз для клієнтів, то така акція приверне набагато більше уваги. Мається на увазі, що не варто перестаратися, а й пасти задніх перед конкурентами теж не добре. Шукайте приводи для організації вигідних пропозицій - день народження інтернет-магазину, новорічні свята, «Чорна п'ятниця», розпродаж минулих колекцій одягу та інші.
  1. Ретельно прорахуйте розмір знижок
Якщо дуже старатися для аудиторії, то можна угробити власний сайт. Мова про те, що жоден бізнес не зможе працювати собі в збиток і процвітати. Але і занадто скупі пропозиції важко назвати акційними (наприклад, варто купити на 10 тисяч гривень і наступна покупка зі знижкою в 5%). Тут потрібен баланс при організації акції в магазинах.
  1. Підготуйтеся до старту акції
Частою помилкою новачків є оголошення акцій і знижок в магазині тоді, коли запаси товарів занадто мізерні, щоб навіть звичайні покупки задовольнити. Не варто також забувати про пакувальному матеріалі і робочих ресурсах (чи встигнете ви всім відповісти і прийняти велику кількість дзвінків і листів). Наприклад, якщо магазин одягу оголошує знижку на популярну модель джинсів, то повинен розраховувати їх кількість при максимально успішних результатах розпродажі.
  1. Розкрутка акції
Інтернет-магазин, який просто виставив акційні умови на сайті, не може розраховувати на величезний успіх. Для успіху необхідно зробити email-розсилку, розмістити банери у друзів, зробити пост в соціальних мережах і замовити рекламу у блогерів. Адже акція не може спрацювати, якщо про неї ніхто не знає.  

Шлях до досягнення успіху через вигідні пропозиції

Організація акцій та знижок в магазині в Україні та за її межами - це ціле мистецтво. Щоб навчиться йому, потрібно ретельно продумувати рекламні кампанії і заздалегідь прораховувати результат. Тільки так можна вивести свій інтернет-магазин в ТОП і отримати максимальну вигоду від вигідних акцій для ваших покупців. Якщо ви новачок в цій справі, то краще довірити це досвідченому маркетологу. Він зможе проаналізувати цільову аудиторію, вивчити всі особливості товару, підібрати оптимальні рішення і привести магазин до успіху.
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]