Як працює бібліотека реклами Інстаграм та Фейсбук?
2022-01-04
349
Даний матеріал ми присвятимо розбору деяких методів, за допомогою яких можна безкоштовно переглянути активні оголошення конкурентів у Фейсбук та Інстаграмі, а також поговоримо про рекламу в цілому. Реклама потрібна для просування продуктів та послуг, тому не дивно, що малі та великі бренди завжди намагаються скористатися цією стратегією. Таким чином, можна не просто просунути товар у маси, а й завоювати довіру споживачів за допомогою встановленого іміджу.
Чому потрібно вивчати рекламні пости конкурентів?
Вивчення рекламних ходів конкурентів одна із правил вивчення ринку загалом. Це моніторинг успішної чи не дуже моделі, за допомогою якої можна надалі побудувати власну рекламну стратегію. Знати, які рекламні оголошення є у конкурентів потрібно для того, щоб бути в центрі подій, вивчити їхній продукт, послуги, модель просування та реакцію цільової аудиторії. Також це допомагає знайти ідеї для власних тестів, щоб зробити свої рекламні пости оригінальними.Як вибрати надійні сайти для роботи з рекламою у соціальних мережах?
Робота з рекламою справа не проста, проте багатий вибір різних соціальних мереж допоможуть вирішити цю проблему. Насправді ідеальним варіантом для реклами є платформа Фейсбук та Інстаграм, оскільки вони розроблені під таку діяльність. Більше того, з їх допомогою можна уникнути багатьох помилок, не витрачаючи на це свої нерви. Розглянемо певні ресурси, за допомогою яких питання реклами перестане бути незрозумілим і важким.- Глосарій Фейсбук
- Правила рекламної діяльності Фейсбук
- Довідковий центр Фейсбук для бізнесу
- План налаштування Інстаграм Шопінг
- Платформа для створення креативних ідей та графіків Canva
- Socialblade – сайт аналізу статистики конкурентів
- Бібліотека реклами Фейсбук
- Спостереження за рекламою - Масаw
Незалежний Інстаграм - як розмістити рекламу без підключення до профілю Фейсбук
Інстаграм заявив про можливість публікації реклами без необхідності прив'язки до облікового запису на Фейсбуці. Поки що така функція працює лише в Америці та Туреччині. Створювати рекламну кампанію та керувати нею можна буде з програми Інстаграм, без допомоги Facebook Ads Manager. Однак така можливість дозволяється компаніям, що просувають рекламу вперше.- Для початку просування рекламного поста в Інстаграм потрібно:
- Зайти до свого облікового запису та обрати необхідний пост
- Під фотографією знайти пункт "Просувати" та натиснути на нього
- Вказати налаштування просування - цільову сторінку, рух трафіку, передплатників, бюджет та тривалість кампанії та акції, після чого натисніть "Далі"
- Для завершення налаштування виберіть пункт "Створити акцію" в категорії "Перевірка"
Наші контакти
Адреса:
ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів
Телефон:
(067) 781-73-91Пошта:
[email protected]