Кейс контекстна реклама Google AdWords в пошуковій і в КМС тематика проекту «Новобудови»
Кейс контекстна реклама Google AdWords в пошуковій і в КМС тематика проекту «Новобудови»
Послуга: Контекстна реклама Google AdWords в пошуковій і в КМС Тематика проекту: Новобудови Регіон: Україна Збільшення кількості дзвінків на 650%Що було дано? Клієнт - Забудовник житлового комплексу у Львові. Клієнт звернувся до нас з проханням провести аудит рекламної компанії в Google AdWords в пошуку і внести правки до системи, щоб збільшення CTR. Що зробили? Рекламна компанія була налаштована в пошуковій мережі Google на Львівську область. Причому в компанії з російськомовними запитами середня ціна за клік була вище в два рази ніж в компанії із запитами на українській мові, а кількість переходів менше майже вдвічі. Вирішили створити новий обліковий запис рекламної компанії з нуля. Для цього підібрали більш ефективне семантичне ядро, відкинули брендові ключові запити, оскільки бюджет на рекламну компанію був обмежений і знизився в порівнянні з попереднім періодом з-за витрат на настройку облікового запису, а сайт і так по брендовим запитам був в ТОП 3. Оскільки компанія націлена на продаж квартир у Львові клієнтам з усієї України - вирішили націлити РК іншим методом. Для цього створили три компанії. В першу компанію додали групи ключових слів на російській мові без прив'язки до регіону, таргетинг вибрали тільки на Львівську область і в мінус слова додали список всіх великих і малих міст України, районів, мікрорайонів, забудовників - все що може використовуватися з ключем «новобудова» або «квартира». Другу російськомовну компанію націлили на Всю Україну але в групи включали тільки ключові запити зі словом «Львів» і словоморфамі. Додатково вказали умова показувати користувачам які вказали цільовий регіон в пошуковому запиті або проявили до нього інтерес. Третю компанію налаштували на всю Україну з ключами українською мовою і величезним ядром мінус слів за назвами всіх міст України, всіх житлових комплексів, забудовників тощо. Додали все розширення, завели для компанії Google+ аккаунт і підв'язати адреса розміщення реклами. Результатом стало збільшення CTR для російськомовних компаній на 0,44%, а україномовних (що було основною метою, оскільки найбільш цільової та конверсійний трафік - україномовний) - збільшили CTR на 6,61% Відсоток втрачених показів у пошуковій мережі (рейтинг) зменшився на 46,5% Оскільки основна конверсія - замовлення дзвінка або безпосередньо дзвінок в офіс компанії - для відстеження ефективності рекламних компанії був підключений статичний коллтрекінг. Кількість дзвінків з контекстної реклами в порівнянні з дзвінками з рекламних банерів та оголошень на інших сайтах і ресурсах була в рази менше. Навіть при тому, що бюджети на сторонню рекламу були великі, кількість дзвінків з контексту бажала кращого. Що зробили далі! Рекламна кампанія в пошуковій мережі працювала всього два тижні. Чи не вийшовши навіть з тестового режиму ми переконали клієнта відмовитися від ідеї рекламуватися в пошуку і використовувати виключно КМС і ремаркетинг в КМС. Навівши аргументи, що в даній ніші реклама в КМС буде набагато ефективніше і спрямована на зростання лояльності бренду клієнт дав контекстній рекламі і нам разом з нею останній шанс для реабілітації. Рекламну компанію в КМС розділили на три компанії: У першій налаштували орієнтування на розташування обрані вручну за принципом найбільш релевантної та тематичної майданчика. У другій компанії таргетинг налаштували на автоматичні майданчика по тематиці Нерухомість, будинку й саду, Будівництво та ремонт і уточнили ключовими словами, вибраними з аккаунта пошукової реклами. Третя компанія налаштували інтереси для аудиторії ремаркетингу, яка відвідувала сайт. Після місяця роботи РК результати значно покращилися. Бюджет на рекламну компанію не змінювався, отже в рамках однакового бюджету ми отримали на 568 більше переходів на сайт а також на 317 243 більше показів рекламних оголошень, що сприяє збільшення лояльності бренду. Про це свідчить збільшення прямих переходів на сайт і кількості входжень по брендовим запитам. І дзвінки: Результат: Збільшення кількості дзвінків на 650%
Поліпшення контролю роботи менеджерів завдяки колтрекінгу. Правильно вибрали стратегію розвитку проекту за рахунок чого отримали більше бажаних конверсій, більше показів для забезпечення впізнаваності бренду і клієнт повірив в контекстну рекламу як інструмент для збільшення продажів. А далі вже буде збільшення CTR шляхом редизайну банерів, відсікання неконверсіонних майданчиків та інші.
Робота над сайтом проводилася з нуля, тобто на початок запуску кампанії на сайті трафіку не було. Орієнтування налаштовувався на динамічні кластери з числа тих, хто цікавився темою нерухомості. Кілька разів проводилася зміна рекламного банера, для більш точного визначення інтересів аудиторії. Після збору аудиторії, налаштували ретаргетінг, виключаючи тих, хто не зацікавлений в покупці нерухомості. Хороші тестові результати проклали шлях до повноцінного запуску. Для реклами створили кілька креативів, аудиторію для показу сортували по інтересам. Після підбору аудиторії і її сортування, використовували функцію Facebook - Lookalike. Підключили схожу аудиторію, яка збігається за параметрами, з тими хто вже взаємодіяв з оголошеннями. Результати роботи компанії з травня по липень Як результат:
Кейс по SEO просування сайту тематика «Брендування і обклеювання машин»
Послуга: SEO-просування по позиціях + зростання трафікуТематика проекту: Ббрендування і обклеювання машинРегіон: Сиєтл, США Цілі просування:
Залучення на сайт потенційних клієнтів
Потрапити в Топ 10 Google за основними ключовими запитами
Забезпечити зростання пошукового трафіку на сайті
Що ми робили для досягнення поставлених цілей?
Було проведено SEO-аудит сайту
Робота з вже існуючим контентом на сайті
Підбір семантичного ядра
Паралельно з внутрішніми роботами по сайту приступили до зовнішньої оптимізації. Почали з постійних посилань і крауд-маркетингу. За період співпраці були проведені наступні зміни:
Розширення сайту.структури
Оновлення дизайну.
Коригування стратегії просування.
Графік відвідуваності на сайт за останні 8 місяцівГрафік зміни кількості фраз в органіці Клієнту були дані рекомендації щодо виправлення помилок на сайті. Також були підготовлені рекомендації по написанню для сайту якісних текстів. Разом з клієнтом було проведено оперативне впровадження всіх доопрацювань, що сприяло прискоренню зростання трафіку і збільшення конверсій. Клієнт вкрай зацікавлений в роботі, ведуться постійні обговорення по зростанню трафіку і нових ідей.
Послуга: SEO-просування по позиціях, зростання трафіку Тематика проекту: український інформаційний ресурс Регіон:Україна Що ми робили для досягнення поставлених цілей? Робота над проектом почалася з нуля, відповідно ніякої відвідуваності на сайті не було. Весь контент створювався з урахуванням SEO рекомендацій. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз конкурентів і відібрані теми для написання статей. Контент створювався з урахуванням ключових запитів. Результати роботи над проектом за 8 місяців:Графік зростання відвідуваності за весь час роботи над проектом: Проводилось розширення семантичного ядра, для вже існуючого контенту, що позитивно вплинуло на зростання ключових запитів в пошуковій системі Google. Через 8 місяців ми змогли досягти відвідуваності 327 людей в день. Хочемо зазначити, що бюджет цього проекту дуже маленький оскільки сам проект ми розуміли не приносить клієнту прибутку і пішли на поступки. Графік зміни кількості фраз в органіці за весь час роботи над проектом: Також з метою перерозподілу ваги була проведена перелінковка сторінок сайту, відповідно до пріоритетів. Внутрішня перелінковка потрібна для двох основних цілей:
Поліпшити зручність користування сайтом
Розподілити вагу ключових слів по сайту
Для того щоб пошукові системи краще індексували сайт і передавали вага потрібні сторінки і розділів
Графік зміни видимості проекту: Паралельно з комплексними роботами на самому сайті, проводиться просування проекту в соціальній мережі Facebook. Так як сторінка на Facebook була створена пізніше, ніж розпочато було просування то за 4 місяці ми змогли досягти 2200 тис передплатників.
Кейс продвижению в Instagram тематика «Тату салон»
Послуга: Таргетированная реклама в Instagram Тематика проекту: Тату салон Регіон:Україна, Київ К нам Обратился клиент с просьбой помочь привести ему клиентов через страницу в инстаграм. Данная страница давно была заброшен и с ней не проводилось никаких работ, Она не обновлялась довольно долго. Что мы сделали: Разбили аудиторию на сегменты, настроил рекламную кампанию с Несколькими вариантами объявлений на каждый сегмент. Вместе с клиентом определили аудиторию это парни девушки 22-35. Профиль давно не обновлялся, поэтому была проведена работа над стилизации и загрузкой новых фото. Формат оголошення: Використовувала 2 формати:
каруселі
відео
Тест: Як показав тест, відео людям абсолютно не заходить. Банер де є динаміка (майстер в роботі) заходять найкраще. Приклад: Так як нам важливо передати стиль майстра використовували каруселі з майстром на першому місці + 3 роботи. Щоб порядок фото не порушувався, відключили функцію "Автоматично показувати спочатку результативні картки" Зробили акцент на наступні тригери:
досвід
кількість робіт
унікальність
якість
Робота з індивідуалізованим аудиторіями: Аудиторії з розділу "Сегментація ЦА" ми перетинали. Наприклад: інтерес тату. І все це давало кліки в районі 0.06-0.08 $ Використання ЛукеЛайк аудиторій зі звуженням по регіону, давали кліки по 0.19 $. робили на основі, взаємодій з аккаунтом замовника за 30 днів, як виявилося дана аудиторія на подив вийшла дорожче ніж по сегментації. Так само на аккаунт був підключений автовідповідач. Результат: Статистика по кампанії:
Бюджет 5$ в день.
Середня вартість кліка: 0,06 $ (приблизно 1,5 гривні)
Середня кількість передплатників в день від 21 до 47
Заявок: в день в директ в середньому приходить від 6 до 9 заявок.