Новий пошуковий інструмент Question Hub від Google допоможе знайти теми для контенту

2021-02-09

180

Якщо ви хочете створювати більш цікавий контент для своєї аудиторії, тоді вам варто звернути увагу на новий сервіс Question Hub. Поки компанія Google запустила тільки бета-версію, доступну на ринках Індії, Індонезії та Нігерії, але незабаром планується запуск для інших країн і мов. Даний інструмент був створений, щоб користувачі могли максимально просто знайти бажаний контент. На сьогодні, кожен день в пошуковому рядку з'являється 15% запитів, які раніше не вводилися. Це означає, що пошуковик не завжди може їх задовольнити. За допомогою Question Hub користувачі будуть повідомляти, про те, що їм не вдалося знайти необхідний контент, а видавці отримають інформацію про те, які теми потрібно розкрити, щоб зацікавити аудиторію. Це відмінна можливість отримати багато нових ідей для видавців і більше необхідної інформації для тих, кому вона необхідна. До того, як продукт був офіційно випущений на ринок, його близько року тестували за допомогою блогерів і журналістів. Question Hub однозначно допоможе зрозуміти, який саме контент цікавий аудиторії і чого не вистачає.

Як це працює?

Пошуковий інструмент буде сортувати питання, які не отримали відповіді в мережі за категоріями і розподіляти по відповідним сайтам. Наприклад, якщо користувач вводить в пошуковик питання про кількість обертів навколо землі, скоєних супутником Chandrayaan 2, то це питання потрапляє в розділ «Наука». Для того щоб протестувати цей інструмент, потрібно пройти верифікацію в Search Console і дати Google посилання на акаунт в сервісі.
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]