Як працює реклама у Фейсбук

2022-02-01

174

как работает реклама в фейсбук
Будь-яке починання в онлайн-середовищі має обов'язкову функцію - наявність кабінету для реклами. Для цього, як правило, використовують спеціальний рекламний кабінет соціальної мережі Facebook. Очевидно, багато хто чув про нього, але як працює реклама в Фейсбук, знають тільки ті, хто активно нею користується. Якщо ви вирішили запустити рекламу в мережі, обов'язково скористайтесь Ads Manager - рекламним кабінетом фейсбуку. З його допомогою можна рекламувати користувачам свої послуги чи продукцію. Такий інструмент дозволяє самостійно вибирати користувачів, які бачитимуть цю рекламу, виходячи із заданих параметрів (що проживають у потрібній країні, що ведуть відповідний спосіб життя, цікавляться потрібними темами). Це дозволяє розумно використовувати рекламу, показуючи її не всім підряд, а лише тим, хто потенційно може зацікавитись пропозицією. Ця соціальна мережа має великий функціонал розміщення оголошень. Тобто, рекламу можна пустити не тільки всередині Фейсбуку, а й у Мессенджері, Інстаграмі та інших програмах, які підключені до мережі Мета. Вам також надається вибір, де саме ви хочете бачити рекламу на кожному майданчику - чи то основна стрічка новин Інстаграма та Фейсбуку, чи історії.

Які бувають типи реклами у Фейсбуці?

Соціальна мережа може похвалитися трьома типами рекламних оголошень:
  1. Реклама, що міститься у рекламному блоці. Такі оголошення дешеві, проте їх кількість кліків - СТR, досить низька.
  2. Оголошення у стрічці новин. Коштує дорого, але кількість кліків висока.
  3. Реклама у стрічці новин смартфонів. Вона необхідна для того, щоб охоплювати користувачів Facebook, які сидять через смартфон.
За допомогою рекламного кабінету Фейсбука користувач може точно вибрати відповідну цільову аудиторію для реклами тієї чи іншої продукції. На сайті потрібно встановити піксель Фейсбуку. Так можна буде пропонувати рекламу тим користувачам, які завітали на сторінку продукції або додали її в кошик. Якщо ви маєте клієнтську базу, де є адреси електронної пошти, то її можна завантажити до свого рекламного кабінету. Так оголошення з'являтимуться на сторінках соціальної мережі, і сама реклама працюватиме точніше - лише з максимально зацікавленою аудиторією.

Кому може знадобитися реклама товарів у Фейсбуці?

Насправді, чимала частина офлайн та онлайн-бізнесу не збирається користуватися рекламними можливостями соціальної мережі, оскільки соціальний трафік їм просто не підходить. Тобто, перед тим як почати просування своєї продукції чи послуг через Фейсбук, необхідно знати про разючу відмінність рекламної кампанії в цій соціальній мережі від тих же РРС та Сео-кампаніях у пошукових системах. Таргетована реклама у Фейсбук буде показуватися лише певним користувачам, підібраним виходячи з даних їхніх інтересів, вказаних на сторінках. Пошукові запити користувачів не враховуються. Така маркетингова система є невідкладною частиною сутності соціальних мереж, де головна мета користувачів - не купівля товарів, а зв'язок із рідними та друзями, перебування у центрі подій. У цьому полягає головна відмінність соціальної та пошукової реклами. Вміння працювати з лідами та стратегіями емейл-маркетингу стануть головними факторами при виборі соціального каналу трафіку для просування вашої справи. Для запуску першого рекламного оголошення необхідно:
  1. Налаштувати рекламний бізнес обліковий запис.
  2. Створити кампанію та вибрати мету.
  3. Зайнятися налаштуваннями аудиторії та місця розміщення групи реклам.
  4. Оформлення рекламного оголошення.
  5. Пройти етап модерації.

Як працює реклама у Фейсбук: яка реклама показується?

При запуску реклами в Facebook, ви повинні описати аудиторію, яка в результаті побачить ваше оголошення. Наприклад, жінкам із Києва від 18 до 35 років, які цікавляться музикою. Важливо пам'ятати, що увагою цих людей намагається опанувати й інший рекламодавець. Коли така відповідна людина відкриває програму, то система з усіх можливих рекламних оголошень вибирає, яке покаже - ваше чи конкурента. Для цього система проводить аукціон. Соціальна мережа показуватиме не ту рекламу, на якій вона найбільше запрацює, а ту, від якої велику вигоду отримають усі учасники: рекламодавець, користувач та сама система. Виходячи з цього правила, реклама оцінюється системою за трьома критеріями: прогноз частоту дії, якостей оголошення та ставки. Як наслідок, користувач зіткнеться з рекламою, що отримала найвищу оцінку в сумі критеріїв.

Яка мета рекламної кампанії у Фейсбуці?

Система справно зберігає дані про поведінку всіх користувачів, тому завжди передбачає, як можуть відреагувати на запропоноване рекламне оголошення. Так, одна частина аудиторії активно залучаються до реклами про будь-який захід, інша - до реклами товарів, третя - до відео чи фотографії, четверта без проблем співпрацює з Instant Experience. Все це дає можливість фейсбуку визначати, які користувачі залучаться до вашої реклами. Найголовніше для створення рекламної кампанії - визначити її мету. І далі, виходячи із встановленої мети та даними про користувачів, система сама підбере цільову аудиторію, яка побачить оголошення.

Як працює таргетована реклама у Фейсбук?

Основною помилкою багатьох маркетологів, які працюють із рекламою Фейсбуку є неправильний таргет. Реклама в даній соціальній мережі має велику перевагу саме в тому, що мета реклами за точністю та гнучкістю налаштувань у рази краща за інші подібні інструменти. Реклама у Фейсбук буде орієнтована для певної цільової аудиторії, виходячи з наступних зазначених критеріїв:
  • Розташування та інтересів;
  • Підлоги та віку;
  • Місця роботи та освіти;
  • зв'язків та сімейного стану;
  • Мова.
До того, як настане час створювати оголошення в фейсбук, потрібно скласти профіль потенційного споживача, користуючись вищезазначеними критеріями. Функція "місце розташування" таргетує вашу рекламу для споживачів із конкретного міста чи країни. "Вік і стать" важливо встановлювати, виходячи з особливостей реальної цільової аудиторії. Якщо вашими послугами або товарами користуються переважно чоловіки 16-25 років, то встановлюйте показ реклами саме на них. Після того, як ви почали отримувати прибуток від вашої головної споживчої групи, можна трохи розширити межі таргетування на подібні демографічні групи. Реклама за інтересами - це найпотужніша, але й найнеправильніша зброя націлення реклами у Фейсбук. Якщо ви хочете отримати якісну рекламу у Фейсбуці, яка приноситиме реальних споживачів та прибуток, рекомендуємо максимально ефективно використовувати рекламні інструменти у вашому рекламному кабінеті.
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]