Як працює бібліотека реклами Інстаграм та Фейсбук?

2022-01-04

334

библиотека рекламы Инстаграм
Даний матеріал ми присвятимо розбору деяких методів, за допомогою яких можна безкоштовно переглянути активні оголошення конкурентів у Фейсбук та Інстаграмі, а також поговоримо про рекламу в цілому. Реклама потрібна для просування продуктів та послуг, тому не дивно, що малі та великі бренди завжди намагаються скористатися цією стратегією. Таким чином, можна не просто просунути товар у маси, а й завоювати довіру споживачів за допомогою встановленого іміджу.

Чому потрібно вивчати рекламні пости конкурентів?

Вивчення рекламних ходів конкурентів одна із правил вивчення ринку загалом. Це моніторинг успішної чи не дуже моделі, за допомогою якої можна надалі побудувати власну рекламну стратегію. Знати, які рекламні оголошення є у конкурентів потрібно для того, щоб бути в центрі подій, вивчити їхній продукт, послуги, модель просування та реакцію цільової аудиторії. Також це допомагає знайти ідеї для власних тестів, щоб зробити свої рекламні пости оригінальними.

Як вибрати надійні сайти для роботи з рекламою у соціальних мережах?

Робота з рекламою справа не проста, проте багатий вибір різних соціальних мереж допоможуть вирішити цю проблему. Насправді ідеальним варіантом для реклами є платформа Фейсбук та Інстаграм, оскільки вони розроблені під таку діяльність. Більше того, з їх допомогою можна уникнути багатьох помилок, не витрачаючи на це свої нерви. Розглянемо певні ресурси, за допомогою яких питання реклами перестане бути незрозумілим і важким.
  1. Глосарій Фейсбук
Глосарієм називається словник термінів, у якому докладно і зрозуміло розписано, що таке лід, охоплення, кліки та інші висловлювання, що активно застосовуються у роботі з рекламою.
  1. Правила рекламної діяльності Фейсбук
Цей ресурс зібрав усю необхідну інформацію про види дозволеного контенту. Ретельне вивчення цього розділу сприяє розумінню правил поведінки цьому ресурсі. Дізнавшись, що можна рекламувати, а чого краще уникати в Інстаграмі та Фейсбуці, ви зможете уникнути проблем відключення реклами та подальших розладів.
  1. Довідковий центр Фейсбук для бізнесу
Цей розділ зібрав буквально всю існуючу інформацію, яка може стати в нагоді для роботи з рекламними інструментами у Фейсбуці. Тут можна прочитати інструкції з усунення несправностей, знайти поради та посібники з ефективного користування функціоналом для бізнесу від Фейсбук. Детальні матеріали допоможуть дізнатися, якими шляхами краще розвивати бізнес, як результативно управляти рекламою та робити процес продажів в Інстаграмі та у Фейсбуці краще.
  1. План налаштування Інстаграм Шопінг
Незабаром можна буде побачити Instagram Shopping в нашій країні, тому всі, хто займається продажами офлайн, потрібно бути напоготові. Цей сайт пропонує детальні інструкції для відкриття магазину в Інстаграмі.
  1. Платформа для створення креативних ідей та графіків Canva
Ну хто з нас не чув про популярний сервіс Канва, за допомогою якого можна створити неймовірні сторіс і пости, навіть без поверхневих знань фотошопу.
  1. Socialblade – сайт аналізу статистики конкурентів
Цей ресурс може відстежувати статистику користувачів на таких майданчиках як Твіттер, Інстаграм, Ютуб і Твіч. Це місце, де можна переглянути статистику будь-якого користувача за підписками та передплатниками, дізнатися рівень залученості та інші важливі цікаві дані.
  1. Бібліотека реклами Фейсбук
Бібліотека реклами Інстаграм та Фейсбук гарантує прозору рекламу. Тут розміщені всі рекламні пости та оголошення, які на даний момент відображаються на сервісах та в додатках Інстаграм та Фейсбук. Є можливість пошуку. Простіше кажучи, це місце, яке покаже, яку рекламу постають конкуренти.
  1. Спостереження за рекламою - Масаw
Ресурс, за допомогою якого відбувається моніторинг Інстаграм, Фейсбук та МайТаргет. Простіше кажучи, це бібліотека рекламних ресурсів, де можна фільтрувати потрібні параметри: ключові слова, тривалість роботи, назву та інше.

Незалежний Інстаграм - як розмістити рекламу без підключення до профілю Фейсбук

Інстаграм заявив про можливість публікації реклами без необхідності прив'язки до облікового запису на Фейсбуці. Поки що така функція працює лише в Америці та Туреччині. Створювати рекламну кампанію та керувати нею можна буде з програми Інстаграм, без допомоги Facebook Ads Manager. Однак така можливість дозволяється компаніям, що просувають рекламу вперше.
  • Для початку просування рекламного поста в Інстаграм потрібно:
  • Зайти до свого облікового запису та обрати необхідний пост
  • Під фотографією знайти пункт "Просувати" та натиснути на нього
  • Вказати налаштування просування - цільову сторінку, рух трафіку, передплатників, бюджет та тривалість кампанії та акції, після чого натисніть "Далі"
  • Для завершення налаштування виберіть пункт "Створити акцію" в категорії "Перевірка"
Після натискання на кнопку "Створити акцію", співробітники Інстаграм перевіряють відповідність вашої акції їх правилам рекламної діяльності. Перевірка займає близько 60 хвилин, у деяких ситуаціях потрібно більше часу. Промоакція запуститься відразу після перевірки та схвалення з боку підтримки.
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]