(067) 781-73-91 [email protected]
  • mail mail
    [email protected]
  • mail mail
    (067) 781-73-91
    • UA
    • RU
  • Menu
    menu menu

Кейс ПО SEO-ПРОСУВАННЮ ТЕМАТИКА «ОПАЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА» ROI = 6602%

Послуги: SEO-просування з оплатою за трафік + зняття санкцій Тематика проекту: опалювальна техніка Регіон: Україна ROI = 6602% Вихідні дані Для початку, трохи передісторії. Дані по обороту і трафіку перед початком просування були плачевними. Після накладення ручних санкцій Google за зовнішні посилання трафік впав майже в 3 рази. Цілі просування: В якості основної мети ми визначили збільшення кількості продажів з сайту. Для досягнення цієї мети ми виділили ряд цілей нижчого рівня:
  • зняти ручні санкції Google
  • вирішити технічні проблеми
  • доопрацювати структуру
  • оптимізувати сторінки під цільові запити

Що ми робили для досягнення результату

Передісторія закінчується впровадженням SEO-аудиту сайту і успішним зняттям ручних санкцій. Ми змогли закласти фундамент, на якому можна було б далі будувати стратегію просування. Легкі шляхи швидкого отримання SEO-трафіку ведуть до фільтрів і санкціям, тому для отримання стабільних результатів без надійного фундаменту не обійтися. Наступним кроком була доробка структури сайту для повноцінного охоплення всіх цільових запитів, підібраних за розкладом ключових слів Google AdWords. Тут ми зіткнулися з проблемами впровадження наших рекомендацій на існуючій CMS сайту. Довелося багато часу витратити на зміну внутрішньої посилальної структури і боротьбу з дублями сторінок. Що ще зробили:
  • налаштували скрипт внутрішньої перелінковки
  • впровадили ряд доробок по оптимізації швидкості завантаження сторінок
  • оптимізували мета-теги під цільові запити
  • написали оптимізовані тексти
  • внесли зміни в стратегію просування для урахування сезонних груп товарів
  • налаштували аналітику, так як до нас нею ніхто не займався
Яких результатів ми досягли за 6 місяців органічний трафік виріс в 6,5 рази Наведемо дані ecommerce з Google Analytics:
  • середня маржа по всіх групах товарів за даними клієнта: 30%
  • дохід по Google Analytics за весь час: 2 144 711 грн
  • витрати на просування: 32000 грн
На момент початку робіт дохід становив в середньому 524 041 грн в місяць. Врахуємо ці дані при підрахунку загального доходу: Загальний дохід = дохід по Google Analytics за весь час - базовий середній дохід на місяць * кількість місяців в роботі = 2 144 711 грн - 524 041 грн * 23 = 37275410 грн За даними клієнта, 70% замовлень відбувається по телефону. Обчислимо ROI: ROI = (Загальний прибуток - Витрати на просування) / Витрати на просування = (2 144 711грн - 32000грн) / 32000грн * 100 = 6602% SEO - це довгострокова інвестиція. Очікувати від нього результатів тут і зараз не варто. Тому спочатку необхідно планувати тривалу співпрацю з агентством для досягнення поставлених цілей.

Кейс з просування сайту тематика «Приватна клініка»

Послуга: SEO-просування за позиціями, зростання трафіку

Тематика проекту:Приватна клініка

Регіон: Україна, Львів

Кейс по продвижению сайта тематика «Частная Клиника»

Кліент:

Приватна клініка – тематика для нас була новою та дуже цікавою

Задача:

Збільшення трафіку та кількості конверсій на сайті.

Вихідні дані:

Сайт було створено вже давно, але зовсім не підходив під просування.

Що ми зробили:

  • Створили семантичне ядро ​​для сайту
  • Роздрібнили структуру сайту, додали понад 140 сторінок
  • Збільшили швидкість сайту
  • Створили форми для заявок
  • Створили сторінки Лікарі
  • Додали сторінку сертифікати
  • Створили Блог
  • Хлібні крихти були додатково оптимізовані, підвищуючи інформативність сніпету
  • Оптимізували мета теги на сайті
  • Виправлено формування ЧПУ урлів

Результати:

Кейс по продвижению сайта тематика «Частная Клиника»

Збільшення користувачів на 158%

Збільшення кількості заявок на 180%

Історія зміни видимості в органіці:

Кейс по продвижению сайта тематика «Частная Клиника»

Детально

Кейс із залучення заявок з Facebook «Ремонт під ключ»

Послуга: Таргетована реклама у Facebook Тематика проекту: Ремонт під ключ Регіон: Україна, Львів Кейс по привлечению заявок с Facebook «Ремонт под ключ»

Клієнт займається ремонтом під ключ. Завдання: залучити клієнтів через Facebook.

Складність полягала в тому, що клієнт не мав сайту, а лише сторінку в Facebook.

Що ми зробили:

  • Склали сегмент аудиторій
  • Налаштували рекламну кампанію з кількома варіантами оголошень на кожен сегмент
  • Створили Лід форму
  • З клієнтом обговорили та визначили аудиторію
  • Створили варіанти креативів
  • Тестування гіпотез
Приклади креативів кейс ремонт под ключ

Як результат:

  • Охоплення аудиторії - 39944
  • Кількість показів - 95717
  • Ціна заявки – 62.59 грн
Детально

Кейс по таргетованій рекламі в Facebook «Продаж котеджів»

Послуга: таргетована реклама в Facebook Тематика проекту: Продаж котеджів Регіон: Україна, Львів Задачі:
  1. Розробка стратегії, складання майнд-карти.
  2. Установка пікселя і кодів події фейсбук на сайт.
  3. Тестування і запуск таргетированной реклами.
  4. Збір аудиторії. Налаштування ретаргетінга.
Графік відвідуваності на сайт
  1. Установка пікселя Facebook.
  2. Запуск першої кампанії, тестування оголошень.
  3. Спліт-тестування аудиторій.
  4. Повноцінний запуск реклами.
  5. Настройка ретаргетингу.
Робота над сайтом проводилася з нуля, тобто на початок запуску кампанії на сайті трафіку не було. Орієнтування налаштовувався на динамічні кластери з числа тих, хто цікавився темою нерухомості. Кілька разів проводилася зміна рекламного банера, для більш точного визначення інтересів аудиторії. Після збору аудиторії, налаштували ретаргетінг, виключаючи тих, хто не зацікавлений в покупці нерухомості. Хороші тестові результати проклали шлях до повноцінного запуску. Для реклами створили кілька креативів, аудиторію для показу сортували по інтересам. Після підбору аудиторії і її сортування, використовували функцію Facebook - Lookalike. Підключили схожу аудиторію, яка збігається за параметрами, з тими хто вже взаємодіяв з оголошеннями. Результати роботи компанії з травня по липень Як результат:
  • охоплення аудиторії - 331 127
  • кількість показів - 1 396 032
  • кількість заявок - зросла на 80%
Детально

Кейс по SEO просування сайту тематика «Брендування і обклеювання машин»

Послуга: SEO-просування по позиціях + зростання трафіку Тематика проекту: Ббрендування і обклеювання машин Регіон: Сиєтл, США Цілі просування:
  • Залучення на сайт потенційних клієнтів
  • Потрапити в Топ 10 Google за основними ключовими запитами
  • Забезпечити зростання пошукового трафіку на сайті
Що ми робили для досягнення поставлених цілей?
  • Було проведено SEO-аудит сайту
  • Робота з вже існуючим контентом на сайті
  • Підбір семантичного ядра
Паралельно з внутрішніми роботами по сайту приступили до зовнішньої оптимізації. Почали з постійних посилань і крауд-маркетингу. За період співпраці були проведені наступні зміни:
  • Розширення сайту.структури
  • Оновлення дизайну.
  • Коригування стратегії просування.
Графік відвідуваності на сайт за останні 8 місяців     Графік зміни кількості фраз в органіці Клієнту були дані рекомендації щодо виправлення помилок на сайті. Також були підготовлені рекомендації по написанню для сайту якісних текстів. Разом з клієнтом було проведено оперативне впровадження всіх доопрацювань, що сприяло прискоренню зростання трафіку і збільшення конверсій. Клієнт вкрай зацікавлений в роботі, ведуться постійні обговорення по зростанню трафіку і нових ідей.
Детально

Кейс по SEO просування інформаційного ресурсу

Послуга: SEO-просування по позиціях, зростання трафіку Тематика проекту: український інформаційний ресурс Регіон: Україна Що ми робили для досягнення поставлених цілей? Робота над проектом почалася з нуля, відповідно ніякої відвідуваності на сайті не було. Весь контент створювався з урахуванням SEO рекомендацій. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз конкурентів і відібрані теми для написання статей. Контент створювався з урахуванням ключових запитів. Результати роботи над проектом за 8 місяців: Графік зростання відвідуваності за весь час роботи над проектом:   Проводилось розширення семантичного ядра, для вже існуючого контенту, що позитивно вплинуло на зростання ключових запитів в пошуковій системі Google. Через 8 місяців ми змогли досягти відвідуваності 327 людей в день. Хочемо зазначити, що бюджет цього проекту дуже маленький оскільки сам проект ми розуміли не приносить клієнту прибутку і пішли на поступки. Графік зміни кількості фраз в органіці за весь час роботи над проектом: Також з метою перерозподілу ваги була проведена перелінковка сторінок сайту, відповідно до пріоритетів. Внутрішня перелінковка потрібна для двох основних цілей:
  • Поліпшити зручність користування сайтом
  • Розподілити вагу ключових слів по сайту
  • Для того щоб пошукові системи краще індексували сайт і передавали вага потрібні сторінки і розділів
Графік зміни видимості проекту: Паралельно з комплексними роботами на самому сайті, проводиться просування проекту в соціальній мережі Facebook. Так як сторінка на Facebook була створена пізніше, ніж розпочато було просування то за 4 місяці ми змогли досягти 2200 тис передплатників.
Детально

Кейс продвижению в Instagram тематика «Тату салон»

Послуга: Таргетированная реклама в Instagram Тематика проекту: Тату салон Регіон: Україна, Київ К нам Обратился клиент с просьбой помочь привести ему клиентов через страницу в инстаграм. Данная страница давно была заброшен и с ней не проводилось никаких работ, Она не обновлялась довольно долго. Что мы сделали: Разбили аудиторию на сегменты, настроил рекламную кампанию с Несколькими вариантами объявлений на каждый сегмент. Вместе с клиентом определили аудиторию это парни девушки 22-35. Профиль давно не обновлялся, поэтому была проведена работа над стилизации и загрузкой новых фото. Формат оголошення: Використовувала 2 формати:
  • каруселі
  • відео
Тест: Як показав тест, відео людям абсолютно не заходить. Банер де є динаміка (майстер в роботі) заходять найкраще. Приклад: Так як нам важливо передати стиль майстра використовували каруселі з майстром на першому місці + 3 роботи. Щоб порядок фото не порушувався, відключили функцію "Автоматично показувати спочатку результативні картки" Зробили акцент на наступні тригери:
  • досвід
  • кількість робіт
  • унікальність
  • якість
Робота з індивідуалізованим аудиторіями: Аудиторії з розділу "Сегментація ЦА" ми перетинали. Наприклад: інтерес тату. І все це давало кліки в районі 0.06-0.08 $ Використання ЛукеЛайк аудиторій зі звуженням по регіону, давали кліки по 0.19 $. робили на основі, взаємодій з аккаунтом замовника за 30 днів, як виявилося дана аудиторія на подив вийшла дорожче ніж по сегментації. Так само на аккаунт був підключений автовідповідач. Результат: Статистика по кампанії:
    1. Бюджет 5$ в день.
    1. Середня вартість кліка: 0,06 $ (приблизно 1,5 гривні)
    1. Середня кількість передплатників в день від 21 до 47
      1. Заявок: в день в директ в середньому приходить від 6 до 9 заявок.
Детально
zigzag

Наші клієнти

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!