(067) 781-73-91 [email protected]
  • mail mail
    [email protected]
  • mail mail
    (067) 781-73-91
    • UA
    • RU
  • Menu
    menu menu

Кейс по SEO-просуванню тематика «Перукарні інструменти»

Послуга: SEO-просування по позиціях Тематика проекту: Перукарні інструменти Бюджет на просування: 5500 грн в місяцт Регіон: Україна Цілі просування:
  • Залучити в магазин потенційних клієнтів
  • Потрапити в топ 10 Google за основними ключовими запитами
  • Забезпечити зростання пошукового трафіку на сайті
  • Збільшити кількість продажів
  • Створити базу постійних клієнтів
Коротко про клієнта: У 2017 році в компанію Exeo звернувся клієнт займається реалізацією перукарських інструментів. Після створення інтернет-магазину, клієнт перейшов на Seo-просування. До звернення в нашу компанію, замовник не вдавався до послуг агентств і не проводили різні рекламні кампанії в інтернеті. Процес робіт: Розробникам інтернет-магазину спочатку були передані рекомендації Seo структури сайту і основні технічні вимоги по оптимізації. Для моніторингу кількості унікальних покупок був встановлений e-commerce. Основний регіон просування - Київ, Україна. Згідно тематики були підібрані ключові запити, які просувалися в відповідному регіоні. Проаналізувавши конкурентів в видача з даної тематики, область - Київ, було написано технічне завдання для створення Seo-текстів на сайт. Графік зміни кількості фраз в органіці за рік: Особлива увага приділялася комерційним запитам. Бюджет рівномірно розподілений на всі групи товарів, що зробило позитивний вплив на пошукової видоче. Проводився аналіз посилальної маси конкурентів, були відібрані якісні вічні огляди, які приносять трафік сайту. Графік зростання відвідуваності за рік: Висновок: Через 5 місяців роботи над проектом ми збільшився трафік на сайті в 50 разів. Кількість унікальних транзакцій - 45. Вдало обрана стратегія забезпечила перші позиції в пошуковій системі Google. В майбутньому планується розширити семантичне ядро сайту, провести роботи по поліпшенню CTR в пошуковій видачі і перевести сайт на захищений протокол HTTPS.

Кейс з просування сайту тематика «Приватна клініка»

Послуга: SEO-просування за позиціями, зростання трафіку

Тематика проекту:Приватна клініка

Регіон: Україна, Львів

Кейс по продвижению сайта тематика «Частная Клиника»

Кліент:

Приватна клініка – тематика для нас була новою та дуже цікавою

Задача:

Збільшення трафіку та кількості конверсій на сайті.

Вихідні дані:

Сайт було створено вже давно, але зовсім не підходив під просування.

Що ми зробили:

  • Створили семантичне ядро ​​для сайту
  • Роздрібнили структуру сайту, додали понад 140 сторінок
  • Збільшили швидкість сайту
  • Створили форми для заявок
  • Створили сторінки Лікарі
  • Додали сторінку сертифікати
  • Створили Блог
  • Хлібні крихти були додатково оптимізовані, підвищуючи інформативність сніпету
  • Оптимізували мета теги на сайті
  • Виправлено формування ЧПУ урлів

Результати:

Кейс по продвижению сайта тематика «Частная Клиника»

Збільшення користувачів на 158%

Збільшення кількості заявок на 180%

Історія зміни видимості в органіці:

Кейс по продвижению сайта тематика «Частная Клиника»

Детально

Кейс із залучення заявок з Facebook «Ремонт під ключ»

Послуга: Таргетована реклама у Facebook Тематика проекту: Ремонт під ключ Регіон: Україна, Львів Кейс по привлечению заявок с Facebook «Ремонт под ключ»

Клієнт займається ремонтом під ключ. Завдання: залучити клієнтів через Facebook.

Складність полягала в тому, що клієнт не мав сайту, а лише сторінку в Facebook.

Що ми зробили:

  • Склали сегмент аудиторій
  • Налаштували рекламну кампанію з кількома варіантами оголошень на кожен сегмент
  • Створили Лід форму
  • З клієнтом обговорили та визначили аудиторію
  • Створили варіанти креативів
  • Тестування гіпотез
Приклади креативів кейс ремонт под ключ

Як результат:

  • Охоплення аудиторії - 39944
  • Кількість показів - 95717
  • Ціна заявки – 62.59 грн
Детально

Кейс по таргетованій рекламі в Facebook «Продаж котеджів»

Послуга: таргетована реклама в Facebook Тематика проекту: Продаж котеджів Регіон: Україна, Львів Задачі:
  1. Розробка стратегії, складання майнд-карти.
  2. Установка пікселя і кодів події фейсбук на сайт.
  3. Тестування і запуск таргетированной реклами.
  4. Збір аудиторії. Налаштування ретаргетінга.
Графік відвідуваності на сайт
  1. Установка пікселя Facebook.
  2. Запуск першої кампанії, тестування оголошень.
  3. Спліт-тестування аудиторій.
  4. Повноцінний запуск реклами.
  5. Настройка ретаргетингу.
Робота над сайтом проводилася з нуля, тобто на початок запуску кампанії на сайті трафіку не було. Орієнтування налаштовувався на динамічні кластери з числа тих, хто цікавився темою нерухомості. Кілька разів проводилася зміна рекламного банера, для більш точного визначення інтересів аудиторії. Після збору аудиторії, налаштували ретаргетінг, виключаючи тих, хто не зацікавлений в покупці нерухомості. Хороші тестові результати проклали шлях до повноцінного запуску. Для реклами створили кілька креативів, аудиторію для показу сортували по інтересам. Після підбору аудиторії і її сортування, використовували функцію Facebook - Lookalike. Підключили схожу аудиторію, яка збігається за параметрами, з тими хто вже взаємодіяв з оголошеннями. Результати роботи компанії з травня по липень Як результат:
  • охоплення аудиторії - 331 127
  • кількість показів - 1 396 032
  • кількість заявок - зросла на 80%
Детально

Кейс по SEO просування сайту тематика «Брендування і обклеювання машин»

Послуга: SEO-просування по позиціях + зростання трафіку Тематика проекту: Ббрендування і обклеювання машин Регіон: Сиєтл, США Цілі просування:
  • Залучення на сайт потенційних клієнтів
  • Потрапити в Топ 10 Google за основними ключовими запитами
  • Забезпечити зростання пошукового трафіку на сайті
Що ми робили для досягнення поставлених цілей?
  • Було проведено SEO-аудит сайту
  • Робота з вже існуючим контентом на сайті
  • Підбір семантичного ядра
Паралельно з внутрішніми роботами по сайту приступили до зовнішньої оптимізації. Почали з постійних посилань і крауд-маркетингу. За період співпраці були проведені наступні зміни:
  • Розширення сайту.структури
  • Оновлення дизайну.
  • Коригування стратегії просування.
Графік відвідуваності на сайт за останні 8 місяців     Графік зміни кількості фраз в органіці Клієнту були дані рекомендації щодо виправлення помилок на сайті. Також були підготовлені рекомендації по написанню для сайту якісних текстів. Разом з клієнтом було проведено оперативне впровадження всіх доопрацювань, що сприяло прискоренню зростання трафіку і збільшення конверсій. Клієнт вкрай зацікавлений в роботі, ведуться постійні обговорення по зростанню трафіку і нових ідей.
Детально

Кейс по SEO просування інформаційного ресурсу

Послуга: SEO-просування по позиціях, зростання трафіку Тематика проекту: український інформаційний ресурс Регіон: Україна Що ми робили для досягнення поставлених цілей? Робота над проектом почалася з нуля, відповідно ніякої відвідуваності на сайті не було. Весь контент створювався з урахуванням SEO рекомендацій. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз конкурентів і відібрані теми для написання статей. Контент створювався з урахуванням ключових запитів. Результати роботи над проектом за 8 місяців: Графік зростання відвідуваності за весь час роботи над проектом:   Проводилось розширення семантичного ядра, для вже існуючого контенту, що позитивно вплинуло на зростання ключових запитів в пошуковій системі Google. Через 8 місяців ми змогли досягти відвідуваності 327 людей в день. Хочемо зазначити, що бюджет цього проекту дуже маленький оскільки сам проект ми розуміли не приносить клієнту прибутку і пішли на поступки. Графік зміни кількості фраз в органіці за весь час роботи над проектом: Також з метою перерозподілу ваги була проведена перелінковка сторінок сайту, відповідно до пріоритетів. Внутрішня перелінковка потрібна для двох основних цілей:
  • Поліпшити зручність користування сайтом
  • Розподілити вагу ключових слів по сайту
  • Для того щоб пошукові системи краще індексували сайт і передавали вага потрібні сторінки і розділів
Графік зміни видимості проекту: Паралельно з комплексними роботами на самому сайті, проводиться просування проекту в соціальній мережі Facebook. Так як сторінка на Facebook була створена пізніше, ніж розпочато було просування то за 4 місяці ми змогли досягти 2200 тис передплатників.
Детально

Кейс продвижению в Instagram тематика «Тату салон»

Послуга: Таргетированная реклама в Instagram Тематика проекту: Тату салон Регіон: Україна, Київ К нам Обратился клиент с просьбой помочь привести ему клиентов через страницу в инстаграм. Данная страница давно была заброшен и с ней не проводилось никаких работ, Она не обновлялась довольно долго. Что мы сделали: Разбили аудиторию на сегменты, настроил рекламную кампанию с Несколькими вариантами объявлений на каждый сегмент. Вместе с клиентом определили аудиторию это парни девушки 22-35. Профиль давно не обновлялся, поэтому была проведена работа над стилизации и загрузкой новых фото. Формат оголошення: Використовувала 2 формати:
  • каруселі
  • відео
Тест: Як показав тест, відео людям абсолютно не заходить. Банер де є динаміка (майстер в роботі) заходять найкраще. Приклад: Так як нам важливо передати стиль майстра використовували каруселі з майстром на першому місці + 3 роботи. Щоб порядок фото не порушувався, відключили функцію "Автоматично показувати спочатку результативні картки" Зробили акцент на наступні тригери:
  • досвід
  • кількість робіт
  • унікальність
  • якість
Робота з індивідуалізованим аудиторіями: Аудиторії з розділу "Сегментація ЦА" ми перетинали. Наприклад: інтерес тату. І все це давало кліки в районі 0.06-0.08 $ Використання ЛукеЛайк аудиторій зі звуженням по регіону, давали кліки по 0.19 $. робили на основі, взаємодій з аккаунтом замовника за 30 днів, як виявилося дана аудиторія на подив вийшла дорожче ніж по сегментації. Так само на аккаунт був підключений автовідповідач. Результат: Статистика по кампанії:
    1. Бюджет 5$ в день.
    1. Середня вартість кліка: 0,06 $ (приблизно 1,5 гривні)
    1. Середня кількість передплатників в день від 21 до 47
      1. Заявок: в день в директ в середньому приходить від 6 до 9 заявок.
Детально
zigzag

Наші клієнти

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
zigzag zigzag

Зв'язатись з нами

Наші контакти

icon

icon Адреса:

ДЦ "Вулик”, вулиця Городоцька, 174, оф. 403, Львів

mail

mail Телефон:

(067) 781-73-91
mail

mail Пошта:

[email protected]
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!