Кейс ПО SEO-ПРОСУВАННЮ ТЕМАТИКА «МАГАЗИН АВТОРСЬКИХ РОБІТ» ROI = 1115,88%
Кейс ПО SEO-ПРОСУВАННЮ ТЕМАТИКА «МАГАЗИН АВТОРСЬКИХ РОБІТ» ROI = 1115,88%
Послуга: SEO-просування з оплатою за трафік Тематика проекту: магазин авторських робіт Регіон: Україна Бюджет на просування: 7000грн в місяць Період просування: з серпня 2015 Цілі проекту: збільшення цільового трафіку і кількості заявок ROI = 1115.88% Цілі і особливості проекту: Нами виявлено, що основний пік популярності припадає на грудень, в сезон новорічних свят. Невеликий сплеск цільової аудиторії спостерігається і в лютому. Для досягнення поставленої мети, нами виконано: Технічний аудит:
Налаштовані редіректи
Змінено мета-теги (title, description, keywords) і заголовки Н1 на всіх сторінках сайту
Налаштована автоматична генерація мета-тегів, в тому числі для сторінок фільтрів
Доопрацьована структура сайту
Оптимізовано сторінки пагінацію
Налаштовані правильні відповіді сервера для неіснуючих сторінок
Підібрані ключові фрази На основі підібраних фраз був складений шаблон генерації мета-тегів. Нормативний профіль Більша увага при просуванні сайту приділялася внутрішньої оптимізації, ніж зовнішньої. В рамках робіт із зовнішньої оптимізації нарощувалися:
природні посилання з форумів і Q / A сервісів
вічні посилання
опублікували прес-реліз
Робота з текстами. Для всіх карток товарів а також для категорій були написані тексти. У текстах міститься інформація про товар, його перевага і як він був виготовлений, коротка інформація про історію. Результати: Динаміка зростання трафіку, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (1 серпня - 31 грудня): Проведений аналіз дозволяє побачити помітні зміни:
зростання числа нових сеансів: 152.67%
збільшення кількості нових користувачів: 153,08%
збільшення кількості переглядів сторінок: 172,12%
зростання кількості заявок в сезон - 562,40%
Обчислимо ROI: ROI = (Загальний прибуток - Витрати на просування) / Витрати на просування = (425 558 грн - 35000грн) / 35000грн * 100 = 1115,88% Подальший напрямок роботи:
мініатюри в результатах пошуку по сайту
відгуки на картках товарів
адаптивна версія сайту
Над успішністю просування проекту брала активну участь спільна робота команди наших фахівців, і фахівців клієнта.
Робота над сайтом проводилася з нуля, тобто на початок запуску кампанії на сайті трафіку не було. Орієнтування налаштовувався на динамічні кластери з числа тих, хто цікавився темою нерухомості. Кілька разів проводилася зміна рекламного банера, для більш точного визначення інтересів аудиторії. Після збору аудиторії, налаштували ретаргетінг, виключаючи тих, хто не зацікавлений в покупці нерухомості. Хороші тестові результати проклали шлях до повноцінного запуску. Для реклами створили кілька креативів, аудиторію для показу сортували по інтересам. Після підбору аудиторії і її сортування, використовували функцію Facebook - Lookalike. Підключили схожу аудиторію, яка збігається за параметрами, з тими хто вже взаємодіяв з оголошеннями. Результати роботи компанії з травня по липень Як результат:
Кейс по SEO просування сайту тематика «Брендування і обклеювання машин»
Послуга: SEO-просування по позиціях + зростання трафікуТематика проекту: Ббрендування і обклеювання машинРегіон: Сиєтл, США Цілі просування:
Залучення на сайт потенційних клієнтів
Потрапити в Топ 10 Google за основними ключовими запитами
Забезпечити зростання пошукового трафіку на сайті
Що ми робили для досягнення поставлених цілей?
Було проведено SEO-аудит сайту
Робота з вже існуючим контентом на сайті
Підбір семантичного ядра
Паралельно з внутрішніми роботами по сайту приступили до зовнішньої оптимізації. Почали з постійних посилань і крауд-маркетингу. За період співпраці були проведені наступні зміни:
Розширення сайту.структури
Оновлення дизайну.
Коригування стратегії просування.
Графік відвідуваності на сайт за останні 8 місяцівГрафік зміни кількості фраз в органіці Клієнту були дані рекомендації щодо виправлення помилок на сайті. Також були підготовлені рекомендації по написанню для сайту якісних текстів. Разом з клієнтом було проведено оперативне впровадження всіх доопрацювань, що сприяло прискоренню зростання трафіку і збільшення конверсій. Клієнт вкрай зацікавлений в роботі, ведуться постійні обговорення по зростанню трафіку і нових ідей.
Послуга: SEO-просування по позиціях, зростання трафіку Тематика проекту: український інформаційний ресурс Регіон:Україна Що ми робили для досягнення поставлених цілей? Робота над проектом почалася з нуля, відповідно ніякої відвідуваності на сайті не було. Весь контент створювався з урахуванням SEO рекомендацій. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз конкурентів і відібрані теми для написання статей. Контент створювався з урахуванням ключових запитів. Результати роботи над проектом за 8 місяців:Графік зростання відвідуваності за весь час роботи над проектом: Проводилось розширення семантичного ядра, для вже існуючого контенту, що позитивно вплинуло на зростання ключових запитів в пошуковій системі Google. Через 8 місяців ми змогли досягти відвідуваності 327 людей в день. Хочемо зазначити, що бюджет цього проекту дуже маленький оскільки сам проект ми розуміли не приносить клієнту прибутку і пішли на поступки. Графік зміни кількості фраз в органіці за весь час роботи над проектом: Також з метою перерозподілу ваги була проведена перелінковка сторінок сайту, відповідно до пріоритетів. Внутрішня перелінковка потрібна для двох основних цілей:
Поліпшити зручність користування сайтом
Розподілити вагу ключових слів по сайту
Для того щоб пошукові системи краще індексували сайт і передавали вага потрібні сторінки і розділів
Графік зміни видимості проекту: Паралельно з комплексними роботами на самому сайті, проводиться просування проекту в соціальній мережі Facebook. Так як сторінка на Facebook була створена пізніше, ніж розпочато було просування то за 4 місяці ми змогли досягти 2200 тис передплатників.
Кейс продвижению в Instagram тематика «Тату салон»
Послуга: Таргетированная реклама в Instagram Тематика проекту: Тату салон Регіон:Україна, Київ К нам Обратился клиент с просьбой помочь привести ему клиентов через страницу в инстаграм. Данная страница давно была заброшен и с ней не проводилось никаких работ, Она не обновлялась довольно долго. Что мы сделали: Разбили аудиторию на сегменты, настроил рекламную кампанию с Несколькими вариантами объявлений на каждый сегмент. Вместе с клиентом определили аудиторию это парни девушки 22-35. Профиль давно не обновлялся, поэтому была проведена работа над стилизации и загрузкой новых фото. Формат оголошення: Використовувала 2 формати:
каруселі
відео
Тест: Як показав тест, відео людям абсолютно не заходить. Банер де є динаміка (майстер в роботі) заходять найкраще. Приклад: Так як нам важливо передати стиль майстра використовували каруселі з майстром на першому місці + 3 роботи. Щоб порядок фото не порушувався, відключили функцію "Автоматично показувати спочатку результативні картки" Зробили акцент на наступні тригери:
досвід
кількість робіт
унікальність
якість
Робота з індивідуалізованим аудиторіями: Аудиторії з розділу "Сегментація ЦА" ми перетинали. Наприклад: інтерес тату. І все це давало кліки в районі 0.06-0.08 $ Використання ЛукеЛайк аудиторій зі звуженням по регіону, давали кліки по 0.19 $. робили на основі, взаємодій з аккаунтом замовника за 30 днів, як виявилося дана аудиторія на подив вийшла дорожче ніж по сегментації. Так само на аккаунт був підключений автовідповідач. Результат: Статистика по кампанії:
Бюджет 5$ в день.
Середня вартість кліка: 0,06 $ (приблизно 1,5 гривні)
Середня кількість передплатників в день від 21 до 47
Заявок: в день в директ в середньому приходить від 6 до 9 заявок.